• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • Åre bruden 07

brud nyår05

Stackare *kramar om*
    Men herregud vilken människa,, *morrar*
    får du tillbaka pengarna?

• brud nyår05

Men herre jävlar kolla in det här shop.citymarknad.se/dreambride.se
    Hon säljer den igen! Stackare den som köper den klänningen, den kommer aldrig att hålla!!!
    Åre bruden 07: pengarna ska jag få tillbaka

• brud nyår05

Oj då..man måste gå in på rea brudklänningar, det är klänningen som ligger först, glöm inte å läsa henne kommentar...

• Åre bruden 07

brud nyår05

oj oj men herregud Kommer aldrig hålla som sagt men det e bra du varnar om det, finns det inget man kan göra för o stoppa den från o säljas?

• Syster00

brud nyår05:
    Fy vilken dålig stil av någon som har en affärsverksamhet. Har man köpt något ska man för det första inte behöva börja med att laga sakerna, för det andra så behandlar man inte kunder på ett sådant sätt. Vart tog måttot "kunden har alltid rätt" vägen.
    Hoppas ändå att du trivs med din nya klänning och kan bortse från det otrevliga mailet.
    Du får väll fortfarande tillbaka alla pengar du lagtut?

• Åre bruden 07

brud nyår05

Har kollat på klänning som ja va lite intresserad av men nu tänker ja inte beställa där ifrån..

• brud nyår05

Nej, för allas bästa, beställ inget därifrån!!!!! Åh jag e så förbannad!
    Man kanske ska starta en varnings tråd, vad tror ni? Kan man göra det?

• Syster00

Tycker jag definitivt att du ska göra.

• Åre bruden 07

´Jag är helt chokad över hur en människa kan göra så.

Tog du kort på klänningen innan du skickade den?

Ja jag tycker du ska starta en varningstråd, i alla fall för den klänningen alltså så ingen köper just den

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3