• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • Åre bruden 07

Ne nu ska jag logga ur och ge mig ut på jakt efter nya ridbyxor

Ha en trevlig dag tjejer

• brud nyår05

Hej alla.
    Nu har jag hämtat min klänning, jätte fin och passar perfekt. Bara ett problem, den är trasig..
    Under ena armen så är tyget upprispat. Det är ett otroligt tunnt tyg och det har blivit trådar som står opp i tyget, som bubblor. Den tråd som ska hålla släpet på plats är av och likaså tråden som håller ihop livet m kjolen är av. Jag e så otroligt ledsen och besviken

• Åre bruden 07

brud nyår05
    nemen vad säger du? sålde de en trasig klänning till dig?

• brud nyår05

Jag har beställt den på Dream bride och då jag får klänningen är den trasig. Jag måste ju skicka den tillbaka. Men jag är jätte ledsen, jag ville verkligen ha den här klänningen.

• Åre bruden 07

brud nyår05

Ja just det nu kommer jag ihåg det, men hur kan den ah gått sönder? *hrmm* tycker jättesynd om dig Kan du inte hitta den ngn annan stans?

*kram*

• cissilla

Kolla upp vad det kostar att skicka tillbaks det först, det kanske är bättre att be någon i stan fixa till den istället, tråkigt för dig att det blivit såhär.

Det finns en kille i stan som kan foto såna bilder som ni är ute efter, han heter Lasse Thoresson han fotar allt från sånt till skolfoton och balkort mm.

• brud nyår05

Imorgon skickar jag tillbaka klänningen, suck! Men jag har iallafall tur, för tjejen som äger dreambride är otroligt tillmötesgående. Hon tycker att det här e lika hemskt som jag tycker. Och alla pengar jag lagt ut får jag tillbaka! Det är kanon tycker jag.
    Nu har jag riktigt tappat sugen för att köpa klänning! Imorgon ska jag till Agnes Ohlsson och prova en klänning att hyra.

• Klok?

Hej där fru Carlsson (f d Hallenbrud) Vad ni var tjusiga! Glada och lyckliga ser ni ut, vad fint med röda klänningar på resterande, japp tummen upp!!!!

Kram från fru Engdahl

• cissilla

Håller klart med fru Engdahl, jättefint :)

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3