Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
brud nyår05
Här går det inge vidare bra e lite smålåg för det verkar dels inte som klänningen kommer (pga orkanen) o kyrkan är inte ledig när vi vill så vi ser oss om efter andra ställe just nu lutar det mot ishotellet med bara familjen eller Idre i dalarna
Åre bruden 07; Det låter inget vidare. Klänningen finns den ingen annanstans att få tag på? Vilken dag har ni tänkt att gifta er?
Hej alla!
Klok: Vad glad jag blir du e kvar!!!
Åre bruden 07: Var det just Åre kyrka ni ville ha? Annars finns det ju fantastiska kyrkor i Jämtland.
Kramis
Fru Carlsson
Klart jag e kvar lite svårt att slita sig nämligen. Tänkte på dig (fru Carlsson) faktiskt härom kvällen då jag såg SAS-reklamen så du finns i tankarna lite då och då faktiskt som en "gammal" kompis - konstigt eller inte så är det
Klok:
Hi, hi Jag vet... svårt att slita sig, jag känner igen det.
Jag tittar in jag med då och då, dels för att se vad som händer med tjejerna som har sitt roliga kvar men också för att se om du har tittat in.
Som du säger, som en gammal "kompis".
Är Cissilla kvar oxå fast du har bestämt dig för Teneriffa?
Kramis, vi hörs!
jodå Fru Carlsson jag är kvar, bilderna var jättefina och jag riktigt rös när jag läste om eran dag, vad underbart det låter. vi är väldigt tacksamma att både du och klok? är kvar, det blir ju så tomt annars.
Tjejer som fortfarande är i behov av kläder.... Anjos har 50% nu, skall själv dit och titta efter nått till gubben.
Kram C
Hallå...
Åre Bruden 07: Tycker det är synd om ni inte ska kunna gifta er här uppe, när ni nu vill det...
Vill bara tipsa om fler allternativ, lite beroende på hur många ni blir... Först har ni ju kyrkan i Duved, ligger ju bara 8 km väster om Åre. Sedan har ni ju flera små kapell, tex Storvallen (innan Storlien), Handöl, Stavskyrkan i Underåker (15 km öster om Åre), Undersåkers kyrka (20 km öster om Åre), Vallbo lappkapell (30 km mot Vålådalen) Edsåsens stiftsgård (20 km mot Edsåsdalen), där vi förhoppningsvis ska vara om den inte säljs...
Det var några tips bara... Och festen kan ni ju fortfarande ha här i Åre...
brud nyår05
Vi har tänkt gifta oss i mars...
Hallen brud
Nja vi vill helst gifta oss i Åre kyrka men vi är öppna för andra förslag
Edsåsen
Tack så mycket för dina förslag,ska kolla upp om jag kan hitta ngr bilder på kyrkorna. Vi blir ungefär ca 50 personer eller där under.