• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • Babykitten

Såg att det är fler som gifter sig den 30/7 *ler*
    Tycker jag har massor ogjort, men var faktiskt i stan m min blivandes kusin och jäklar vad effektiva vi var *fnissar*
    Så nu e ringen köpt, blommorna beställda, frisör å make beställt.. blivandes kläder, banrnens kläder klart.
    Så det är väl eg bara min klänning, samt hindersprövningen som e ofixad nu då.. ja + miljoner andra små saker *ler*

• drea

Jenny24
    Tack!!

Nån som pratat med kantorn än? Kanske är det dags att höra efter om vår musik är ok?

• Jockesflikka

ja i kyrka gifter vi oss tensta heter det ligger utanför uppsala så inte tensta i stockholm...
    den 23 gifter jag mig.
    oj ja just det vi har inte pratat med kantorn heller har heller inte bestämt ingångs musiken bara utgång, vill inte ha den traditionella när man ska gå in med sin pappa känns lite konstigt då

• Jenny24

drea
    vi ska prata med prästen ganska snart vi kommer ha de traditionella in och ut macherna :) ryser bara när jag tänker på att det är snart dax 31 dagar kvar

• Jockesflikka

själv har man bara 25 dagar kvar

• drea

Jenny24!
    Ja tiden går fort!! Själv jobbar jag till den 28 juli...
    Vi tänkte ha Birkalåten som ingång och Leksands brudmarch (samma som mina föräldrar hade) som utgång. Jag hoppas kantorn kan dem. Psalmerna borde väl inte vara något problem

• HippKarin

Ja hu ja här har ni en till som gifter sig den 30/7. Jobbar oxå tom den 28/7. Igår slipade jag fönster idag ska det målas, festen är hemma på min föräldragård.

• FinFin

Vi gifter oss oxå den 30 juli Har kommit ganska långt, men det är en massa smådetaljer kvar: slöja, örhängen, tårtpar, boka transport till kyrkan (ska åka båt till festplatsen efterråt), bordsplacering, skriva om alla gäster i festprogrammet, hitta en vals som funkar, boka manikyr mm. Men det prickas av lite i taget, så vi ska nog hinna allt!

• Jockesflikka

gahh jag har inte köpt några smycke kom jag på nu

• Jenny24

Vad kul att vi är så många som ska gifta oss den 30 juli och alla andra åxo :)

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli