• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • elgskog

drea

Här kommer bilder på blommorna i gången. Såg nyss att det var du som skrivit i den andra tråden om dekoration av kyrkan.

groups.msn.com/elgskog/blommor.msnw

Alla
    Fick några sidor över i festprogrammet. Har ni några tips på vad jag kan fylla dem med? Något roligt..?

• drea

elgskog!

Tack! Funderar på den där men små hinkar, då behöver man inte bekymra sig om det inte skulle finnas vaser eller så!

Lediga sidor i festprogrammet, jag lägg in citat eller kanske ett bröllopskorsord! Nån serie strip eller kort på er som små?

• Jenny24

Hej tjejer

nu är det snart bara 9 dagar kvar :) har nerverna och magen börjat att pirra för er??

• Fresan

Jenny24
    Det enda jag kan tänka på är att imorgon kl 16:30 börjar semestern. Det är såå trist på jobbet.
    Kan tänka att nerverna börjar spöka igen i helgen när det bara är en vecka kvar.

• Jenny24

Fresan

semester är alrig fel :) skönt att få vara ledig. själv så är man mitt uppe i själva bakandet. tur man kan en hel del kakor som är goda och väldigt lätta att baka som tur är :)

På lördag är det bara 7 dagar kvar, fy vad tiden går ruskigt snabbt det känns som om det var igår det var 20 dagar kvar.

Vad jobbar du med? *nufiken*

• Fresan

Jenny24
    Hemtjänst, men ska börja på lärarhögskolan till hösten.

• Jenny24

Fresan
    du jobbar inom samma yrke just nu som mig då :)
    Oki, vad kul vad vill du bli för lärare då?

• Fresan

Jenny24
    Upp till åk 6. Vill inte ha de dryga eleverna. Jobbat som vikarie ett tag.

• Jenny24

Fresan

upp till 6an låter inte helt fel, visst är utbildningen på 3år då?

• drea

Fresan!!
    HA ha! De dryga eleverna... de är väl de jag får ta! Har precis blivit lärare med behörighet på högstadiet och gymnasiet! Men inget jobb än, verkar svårt att få...

• Fresan

Jenny24
    Det är 3,5 år jag ska klara av. Läskigt nu när det var 10 år sen jag tog studenten.

drea
    Var bor du? Här i Sthlm finns det gott om jobb till dig.

• Babykitten

oki.. bara 1 v kvar nu och jag e jättenervös tror hela tiden att jag glömt ngt ju..

• elgskog

Nu börjar det bli så verkligt för mig.. bröllopet är snart! Vill inte att det ska gå över för fort bara när man planerat i nästan ett år.

Hoppas verkligen vi alla får fint väder, ja har beställt sol!

Ska nu sätta mig och skriva detaljscheman till alla samt vad de ska göra och när. Otroligt mycket som ska klaffa.

Har ni andra mycket kvar eller kan ni bara slappa fram till bröllopet? ha ha

• Babykitten

*ler* slappna av lär man väl inte göra.. I morgon har jag iaf tusen saker att göra, då jag skall åka in till sta, vilket inte sker alltför ofta.. så jag har väl typ planerat in allt på samma dag dvs massor, skall på slutprovning av klänningen, till frissan för konsultation och hårfärgniogn, bestämma banden till blommorna, hämta förlovningsringarna som putsats samt graverats, och tusen andra saker.. *pust*

• drea

Fresan,

Jag bor i Sthlm, och det finns inte alls jobb... Inte för SO-lärare i alla fall.

• Fresan

drea
    Så synd, ser inget annat än lärarjobb på ams.se

Nu åker vi ner till Skåne inför bröllopet på lördag!

• Jenny24

hej tjejer nu är det bara 3 dagar kvar för mig och idag ska man fixa klänningen och mysa på. hur är det mer er andra? känns allt bra

• drea

Jenny24,

Min klänning kom i går, dock helt fel! Så nu måste jag börja sy om den...lite stressande!
    Annars går allt som det ska!

• Jenny24

hej tjejer

nu är man äntligen FRU Jonsson igår gick allt som det skulle :) ska skriva ner allt när jag kommer hem så får ni höra, jag hoppas att ni skriver åxo :)

• elgskog

Hej tjejer!

Hur gick det för er på den stora dagen? Tänkte på er då det luriga vädret inte kunde bestämma sig förens några timmar innan. Var det någon som råkade ut för ovädret? Vi kom undan med moln och så regn på kvällen. Men det gjorde inget för dagen blev helt underbar. Mycket bättre än jag någonsin kunde tänka mig.

En dag full av kärlek, gemenskap och lycka!

Kramar till alla!

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli