• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • Jenny24

drea
    låter för pampigt kanske då. skulle jag gifta mig i skärdgården skulle jag vilja ha nån romantisk sång som in marsch och likadant till ut marsch..

• drea

Jenny,
    Vi väljer Leksands brudmarsch eftersom det var den mina föräldrar hade på sitt bröllop, och den var fin när vi lyssnade på den på internet!

• Jenny24

drea
    Lite tradition i det hela =) mina föräldrar gifte sig borgligt så jag tar pappa min vid ingången som en liten tradition ist =)

Mamma min får sitta å snyfta *S* :) så bägge får var sin uppgift på min stora dag (bara 18 dagar kvar för mig =)..)

• ^mia^

Får jag vara med i "er" tråd..?? Gifter mig också 30/7..
    Var kunde man lyssna på olika in/utmarcher på nätet..?? Måste prata med kantorn..!!

• fyran4

Hej
    Jag /vi gifter oss nu i helgen den 16/7...
    Än är jag inte jättenervös men jag städar heeela huset..Så jag har väl inte tid.*ler*
    Har varit på systemet och köpt massor av cider, öl , vin och sprit till bålen och till tårtan.

Ang macher så har vi Star Wars som ingång och Antem som utgång..
    Sen sjunger en solist. Aldrig ska jag sluta älska dig och Av längtan.
    Många macher finns på www. kyrkomusik. se eller var det nu? Ja prova er fram.

Är stressad som tusan.. så måste sluta..

• Jenny24

^mia^
    Självklart får du va med, behövs ingen fråga. Här får alla vara med :)
    Vi upplever ju alla samma underbara dag

• Jenny24

HJÄLP
    jag ska träffa prästen imorgon och just nu har jag total hjärn släpp... vet inte nu alls hur jag vill att våran vigsel ska vara. han hoppades på att vi skulle komma med några önskamål
    *Gaaaaa*

• drea

Jenny,
    Vår präst frågade också om önskemål... och vad svarar man?? Vi pratade om när vi skulle kyssas (innan vi går ut eller efter jag fått ringen) och vilken version av löftena vi skulle ha, antingen säga själv (läsa innantill) eller prästen säger och så säger vi efter. Vi valde den att prästen säger, eftersom jag tror man kommer att vara så nervös att man kanske glömmer!!
    Andra önskemål var solosång/dikt, när de skulle vara (efter vigselakten) Och vi pratade om hur vi skulle göra med brudbuketten när vi utbyter ringen.
    Sen såklart, hur vi skulle gå in, antingen med pappa eller tillsammans. Vi valde tillsammans!

Lycka till!

• ^mia^

Tack tjejer vad snälla ni är..!! Var en trogen BT:are ett tag (var nästan lite beroende) men har kommit ifrån det men nu känner jag att jag vill ha lite olika tips..
    Tack för länken.! surfar in där nu..

Hej fyran4..
    Länge sedan.!! var lite dålig på att hänga med i "vår" tråd på slutet.. Det börjar närma sig ser jag, spännande...

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli