• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • Jenny24

själv kom jag på att jag kanske ska köpa något till min drudtärna som tack för all hjälp

• Jockesflikka

nej det har inte jag heller men jag har tre så det blir lite mycket, men nåt ska man väl komma på...
    Vart ska ni spendera bröllopsnatten??

• drea

Ja, det är en del saker kvar att fixa trots att man tror att man nästan är klar!
    Tiara
    Underkläder
    Morgongåva

Sen kom jag på att man inte får glömma att packa en väska med kläder för dagen efter. Man vill nog inte dra på sig brudklänningen vid frukosten

• Jockesflikka

drea: nej man kan ju tänka sig hur det skulle se ut, hahaha

• Fresan

Den 30:e juli är det dags.
    Det som är kvar på listan är halssmycke, bubbelinköp, prata en sista gång med vigselförrättaren och nyckelharpespelaren.
    M2b har en del av sina kläder kvar att sy.

Känns som det mesta är klart Jag har iofs haft mardrömmar de senaste nätterna, i senaste drömmen klippte jag av mig mitt långa hår. *s*

• Jenny24

vi kommer ta in på ett mysigt hotell och bara njuta av att vara själva en hel natt för första gången på över 2år

• Jenny24

Hejsan tjejer

hoppas allt går bra för er. nu har mina drömmar börjat tagit full fart. trodde inte de skulle kännas så verkliga som de gör. Hur är det för er?

• drea

Jag drömde mardrömmar i natt för första gången!!! Att jag var på ICA och handlade på bröllopsdagen och klockan var 16.15, ceremonin hade alltså börjat och jag var inte där!!!
    Sen drömde jag också att min frisyr blev helt paj, frisören vägrade göra nåt annat än en hästsvans!

Hoppas det inte var sanndrömmar!

• Jenny24

igåre natt drömmde jag att vi for iväg till ett helt annat ställe än där vi ska gifta oss. ca 1 timme från min frisör som ska göra smink och uppsättningen.

kl 07:00 på morgonen stressar vi alla iväg till kyrkan fär att vara i tid kl 08:00 kommer jag på att jag ska vara hos frisan *ajj* inte bra tajming. hinner inte åka till frisan får gifta mig i hästsvans, utan för kyrkan dansra en massa "tjäringar" i röda kläder runt en grav medans vi har cermonin *hmm* förstör allt.... det var en massa andra tokiga saker som jag inte mins just nu.. men inatt var det åxo en massa konstigheter i mina drömmar ang bröllopet *suck* hoppas detta inte är en massa sann-drömmar för då kommer jag att bli knäpp innan det är dax

• Jockesflikka

i dag beställde vi min ring hihi, så nu kommer man väl drömma mardrömmar om att den blir förstörd eller något eller att man glömmer hämta den med tanke på att dom stänger för semester på lördag....

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli