• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • Jenny24

Hejsan Tjejer

Träffade våran Präst i fredags det gick ganska bra det var oki. den som var mest närvös var nog min käre far :) men det känns skönt nu. men kruxet är för mina brudtärna och bestman som inte var med och övade, men de klarar det nog galant :)
    Nu är det bara 13 dagar kvar för mig :)

Hur har det gått för er??

• Babykitten

I morgon är det dax för mötet m vår präst, och idag så ska jag träffa sömmerskan igen och det är dax att börja sy på riktigt *ler*

• Jenny24

Babykitten
    låter jätte mysigt jag får hämta min kläning den 27 juli

• Babykitten

Så då var man hemma igen.. Blir nog bra det här.. kanske *ler* hon skulle börja sy redan i kväll så ev hinner vi med en första riktig provning i morgon eftermiddag.. *hoppas* Blir så nojjig på allt, en massa frågor kommer upp som jag inte tänkt på innan.. vad ka vi ha på borden, ska vi komma in tillsammans eller inte.. vilken musik.. ja jisses 1000 frågor..

• Jenny24

Babykitten

förstår vad du menar med 1000 fråger är inne på samma bana just nu jag åxo. 12 dagar kvar *gaaaa*

• Fresan

Nu gör ni mig nervös igen.. Jag som kommit in i en lugn period när allt känns kontrollerat. Busar!
    12 dagar och sen är jag fru.

• HippKarin

Oxå 12 dagar kvar. Massor kvar att göra, men som tur är ställer vårt underbara värdpar upp och min bästa vännina. Idag är de hemma när jag är på jobbet med min mbm och fixar dansbanan. Skönt med bra vänner.

• Babykitten

Har varit och hämtat ringen idag, är jätte nöjd.. samt träffat prästen och nu ska vi helt plötsligt ha levande musik, en organist hade hon minnsan bokat åt oss *ler* visste inte att man kunde ha det även fast man inte gifter sig i kyrkan.. men det kunde man tydligen så nu e h*n oxå bokad..

Blev jättenervös nu efter samtalet m prästen, så att jag fick ont i magen.. NU e det verkligen på riktigt ju.. ingen tid att ångra sig *fnissar*

• elgskog

Jag har också lyckats få ett lugn nu efter helgen. Vi har lyckats bli färdiga med mix av dans (vals + egen dans), gästbeskrivningar samt halva festprogrammet. Dessutom skrev jag upp listor på allt vi ska ta med till de olika dagarna och platserna, skönt.., eftersom jag då slipper gå omkring och tänka på om jag minns allt..

Har inte helt kommit på hur man ska gör blommorna som tärnorna ska ha. Jag vill ha ett sidenband runt armen med en lite större blomma på. Någon annan som vet hur man gör det? Har de varit fint om blomman fick vatten på något sätt också..

• tatiana

Nu är det bara 10 dagar kvar (om jag inte räkna fel) och det mest är färdigt. Kom på idag att vi måste göra kyrkprogrammet... Det har som visst hamnat på sidan av. Men men, nog ska det ordna sig det med.
    Det känns faktiskt himla skönt att det inte är så mycket kvar att planera. Dessutom åker jag bort i några dagar nu för att "nästan" bara softa. Ska fixa lite medans jag är borta...

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli