• Jenny24

Nån som ska gifta sig i slutet av Juli

Hejsan
    sitter och går igenom alla tusen papper för att se så man inte har glömt något. har en lista som jag kan bocka av för att se hur långt jag har kvar tills allt är klart. Mina nerver har börjat leka med mig nästan för mycket och dom sista dagarna har jag märkt att jag lätt kan få en massa tårar i ögonen å snyfta.. ska det vara så??

Hur långt har ni kommit? Har nerverna börjat att leka med er?

• Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli
  • Fresan

Jenny24
    Har du köpt något till din tärna än?
    Jag pratade som tur var med min igår och kom fram till att hon inte kan ha halsband på bröllopet utan jag får köpa ett par örhängen till henne istället. Samma märke som mitt halsband blir i, Pilgrim.

• Jenny24

Fresan

Jag ska på stan idag och kolla på nått snyggt halsband som klan passa både till vardags och fest till henne =) nått ska hon iaf få av mig..

Får se vad guldfynd har att bjuda på idag för mig ;)

• Jenny24

Nu rusar tiden iväg och man ska ha koll på att allt är klart och fixat.. Ser till min fasa att det finns gäster som inte ens har tackat ja eller nej *morr* så nu ska man stressa på med detta mitt upp i allt,,,,

Hur går det för er andra =) allt fixat å klart?

• Fresan

Jenny24

M2b har lite kvar på sina kläder, vi ska köpa alkoholfritt bubbel och göra klart spellistan. Sen är det klart! Jo, det är sant.

• Jenny24

just det ja, systemet kanske vore bra å besöka innan bröllopet som man inte står där utan innehåll i skålen *S* tack för att du sa det. Skriva upp på sista minuten listan....

• drea

Jag pratade men kantorn precis och han sa att han INTE kunde spela den ingångslåt vi valt. Den funkar tydligen inte på den orgeln... Jag bad honom om råd så nu blir det en annan, får gå hem och lyssna på den och hoppas att den blir bra!

Träffade prästen i helgen och övade ceremonin och bestämde maten på restaurangen!! Nu börjar allt bli klar, bara smådetaljer kvar, typ dekorering, tårta och blommor!

• Jenny24

drea

det låter ju tråkigt att ni inte får ha den inmarch som ni vill ha.. Villken är det som blir nu??

Du hade en fullbokad helg kan jag tänka mig =)

• drea

Jenny,
    Vi hade tänkt ha Birkalåten in och Leksands brudmarsch ut, nu blir det Leksand in och Intåg i sommarhagen ut. Det blir nog fint!

Vad ska ni ha?

• Jenny24

drea
    vi kommer ha in marsch tll Medelssohn och ut marsch till Wagner. de är de vanligaste. känns underbart när man lyssnar på dem *jag får gåshud*

• drea

Jenny,

Ja de är fina, passar till stora bröllop tycker jag, men inte till en skärgårdsbröllop med 8 gäster, som vi ska ha!

Svar på tråden Nån som ska gifta sig i slutet av Juli