• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

    Eftersom det är helgdag idag vågar jag inte vräka ur mig alla fula ord jag tänkte då jag såg ditt inlägg Blomman, men jag tänker fortsätta hoppas, att HCG halten är för låg än och att du får ditt fina +.

    Tänker så på dig!!

    Kram

  • Fjällbruttan
    Här hemma är jag och Lilla Vild inne, hosta och feber Hos Lilla Vild, själv är jag bara trött... svårt att sova när litet barn har rosslande hosta och sen hade min plattfot till korkade make lämnat polisradion på och i morse började den tjuta var minut för lågt batteri
    -Men, vad var dt mamma, ska vi gå upp nu??  Morr....

    Polisradion har varit på för att han har haft ett larm via fjällräddningen, inte bara för att vi är nyfikna Fast han vågade inte fara på larmet, trodde jag skulle behöva fara på BB då... men än händer det inget och nu måste lilla Vild få bli frisk!

    Och ute strålar solen från klarblå himmel.... suck

    Kram till er alla 
  • Fru Bygg

    Hej Alla! Här är det full fart, så jag har inte hunnit sitta vid datorn.
    Skickar en stor kram till Blommis, det behöver inte betyda ngt ännu. Hoppas du testade för tidigt bara! *kramar om*

    Tack tjejer för en underbart trevlig fika i torsdags! Ni är så goa allihopa!

    Kramar till er alla!

  • passionsblomman

    Tack alla underbara gulliga tjejer för att ni finns därute. Det vore så förfärligt ensamt annars.

    Igår grät jag i attacker och var helt mosig och trasig till slut.

    Idag är jag i limbo. Ett ingenting. Magen känns precis som förut-som att mensen borde komma i samma sekund jag skriver det. Men än har det inte börjat. Det vet jag ju kan bero helt på Progesteronet-eller bara på att det kan ta fler dagar än 28.

    Samtidigt finns ju det precis alla i alla trådarna säger "du kan ha testat för tidigt". Det tycker jag verkar jättekonstigt och osannolikt och ett fåfängt hopp.
    Ändå kommer jag ju inte kunna vara ledsen klart förrän det blött.

    Så jag får vara i ingentinget antingen till torsdag eller till den sekund det börjar blöda.

  • Hvidbrud

    Finaste blommis! Ja, det må vara ett mycket jobbigt ställe att vara på nu, gumman. Inga indianer och inget plus, bara väntan och känslan av tomhet. Ja, ett osanolikt hopp kan man nog kalla det, men ändå ett hopp. Vi vill ju alla dig så gärna ett plus och det ÄR ju möjligt. Liite möjligt. Åh, jag vet inte hur jag ska kunna vara där för dig just nu, men det är jag i alla fall. Om det är en hand och en kram i cyberspace som du behöver eller om du vill skriva av dig i min inbox så är den öppen eller vad det än är du behöver, så hojta till! De varmaste kramar här ifrån iallafall!

  • Fjällbruttan

    Blomman, lämnar en säck av cyberkramar att ta av behov!
    Att leva i ett ingenting är så vidrigt svårt, och så svårdifinerat, det går ju liksom inte att förklara... hur tar sambon det just nu?  Hoppas ni orkar krama varandra och hittar nåt som gör att ni orkar till torsdag!
    Säger som Hvidis och de andra töserna, vi finns här, dygnet runt!
    Messa, ring, maila, vad som helst, tid finns alltid för goda vänner!

    Känslan i magen hoppas jag fortfarande är ett +, det är ju inte ovanligt att det känns så fast ett litet knytte bitit sig fast, så jag tänker hålla tummarna för det tills jag är överbevisad!

    Kram kram kram kram kram  

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan