• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

    Lycka till :)

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
  • emersson
    tessomac skrev 2010-03-01 11:48:31 följande:
    Hej tjejer!Då har jag haft ännu en vecka där jag "bara" gått ner några hekton - det ska ju gå snabbare på ren kur! Är riktigt besviken, har varit på en platå nu i fyra veckor av sju När ska det börja gå utför igen? Har ni andra också haft platåer?
    Nu är det första dagen för mig, men jag vet att jag tillhör kategorin som går ner enormt långsamt, det som kan hjälpa mig lite på traven är raska promenader typ en halvtimma om dagen, det brukar sätta lite fart på viktminskningen..tycker du är jätteduktig som kämpar på iaf, en tröst för mig att veta att jag inte är ensam om att ha svårt att gå ner.

    Grattis Pentan :) Nästan 20 kg, det är ju kanon :D
  • Fru i juli 2010

    Tjoho, idag är jag glad! Minus 3,6 kg på en vecka! Det känns super!

    Måndag 22 februari 72,7 kg
    Måndag 1 mars 69,1 kg

    Det går verkligen åt rätt håll och det peppar mig att orka en vecka till! Heja oss!

  • Pentan

    Oj vad tufft! Nja så långa platåer brukar jag inte hamna på, men visst går det segt ibland. Vad säger din konsulent?


    tessomac skrev 2010-03-01 11:48:31 följande:
    Hej tjejer!Då har jag haft ännu en vecka där jag "bara" gått ner några hekton - det ska ju gå snabbare på ren kur! Är riktigt besviken, har varit på en platå nu i fyra veckor av sju När ska det börja gå utför igen? Har ni andra också haft platåer?
  • tessomac

    Jag kör på egen hand utan konsulent och med Xtravaganza-soppor...men det är ju samma princip. Ska dricka mer vatten den här veckan och se om det kanske kan vara lösningen. Jag är ju i ketos (kollar med reagensstickor), så det borde väl lossna till slut.


    Pentan skrev 2010-03-01 16:29:53 följande:
    Oj vad tufft! Nja så långa platåer brukar jag inte hamna på, men visst går det segt ibland. Vad säger din konsulent?
  • Fru i juli 2010
    tessomac skrev 2010-03-01 21:27:35 följande:
    Jag kör på egen hand utan konsulent och med Xtravaganza-soppor...men det är ju samma princip. Ska dricka mer vatten den här veckan och se om det kanske kan vara lösningen. Jag är ju i ketos (kollar med reagensstickor), så det borde väl lossna till slut.
    Ja drick mer vatten, det kan vara det... hur mycket dricker du om dagen? Vi på CK är rekomenderade ungefär 3 liter om dagen! Pepp på dig
  • 7augusti2010

    Blev nyfiken, vad är reagensstickor? vart köper du dessa?


    tessomac skrev 2010-03-01 21:27:35 följande:
    Jag kör på egen hand utan konsulent och med Xtravaganza-soppor...men det är ju samma princip. Ska dricka mer vatten den här veckan och se om det kanske kan vara lösningen. Jag är ju i ketos (kollar med reagensstickor), så det borde väl lossna till slut.
  • 7augusti2010

    Blev nyfiken, vad är reagensstickor? vart köper du dessa?


    tessomac skrev 2010-03-01 21:27:35 följande:
    Jag kör på egen hand utan konsulent och med Xtravaganza-soppor...men det är ju samma princip. Ska dricka mer vatten den här veckan och se om det kanske kan vara lösningen. Jag är ju i ketos (kollar med reagensstickor), så det borde väl lossna till slut.
  • emersson

    Dag två :) kanske är det bra att ha feber o vara genomförkyld när man börjar, känner typ ingen hunger alls (än så länge).Känns lite trist bara att man inte kan gå promenader man mår så himla dålig. I natt är det jobb iaf (ligger i sängen o försöker krya på mig så gott det går). Ska spara en påse o äta vid tvåtiden i natt för då brukar man ju vara vrålhungrig.
    Pepp till alla här, ni är så duktiga :)

  • emersson

    En fråga, dricker ni alla bara vatten eller dricker ni typ pepsi max och fun ligth oxå? det stog på viktklubben.se att man kunde dricka "måttliga mängder" av det, kanske är det nåt o ta till i natt... :)

  • spanska flugan

    vinkar och meddelar att jag e kvar men har nästan ingen tid att skriva.
    Har varit massa sjukdom i familjen lilltjejen var sjuk hela förra veckan och jag fick minimalt m sömn

    är just nu själv förkyld.
    men börjar må bättre.

    Ska försöka få tid hos konsulent snarast har nu bara påsar för en vecka kvar.

    VAD DUKTIGA NI ÄR I TRÅDEN och Pentan, du är min inspirationskälla just nu!!

    Vad var det du skrev...på tolv veckor ca 28 kg (räknar jag rätt?) som plan!
    jag ska köra JÄRNET i 12 veckor jag med!

    (även om jag vill ner typ 10 kg till sen )

    ha det bra alla!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!