• knyjoy

CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

Lycka till :)

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
  • knyjoy

Hej hörni! Jag är tillbaka :) En massa nya ansikten här sen jag försvann lite granna! Har hänt så himla mycket och varit så mycket komplikationer runt omkring mig hela tiden så jag har haft det jobbigt med att vara på kur.

Tänkte färska upp litegrann:

LÄNGD:173,5 cm
    ÅLDER:21, 22 i maj.
    MAX VIKT:113 komma nånting.. typ
    VIKT START C.K: 111,3
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren med lite kombo här och var säkert.
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Tills jag gått ner minst 25 kg, sen kanske jag tar en paus.
    SLUTMÅL: 70-73
    DELMÅL: två siffrigt, under nittio, under åttio.
    BELÖNINGAR: Mitt nya liv! Och att vara snygg på öland i sommar! ^^
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Blir lchf efter det här och pga mitt grova sockerberoende kommer jag nog behöva leva så resten av mitt liv.
    MOTION: Yoga, dance dance revolution, t-box och promenader :)

Hoppas vi kan inspirera varandra!

KRAM på er alla kämpar!

• spanska flugan

ang sockerberoende så var det intressant diskussion/intervjuver ang detta i "Efter tio" med Maluo på 4an i morse. Finns säkert att se på web:en med ?

Jag är med, men har fuskat lite (dock gjorde jag det valet) då jag fyllde år och blev firad av mina vänner. Fortsatte tyvärrtyvärr lite längre än tanken var
    Dock har jag ej gått upp det jag gick ner utan stått stilla på samma vikt som jag var på då jag kört rent ngr dagar.
    Men visst måste jag ha fyllt på glykogen förrådet igen, dvs även det förlorade vatten som man blir av med på de tre första dagarna på ren kur...?
    I så fall kommer jag tappa detta vatten igen om tre dagar.

Vi får se, vi får se.

Rapporterar nya data nästa måndag helt enkelt.

• knyjoy

Yes jag såg Malous inslag! Mycket intressant!

Håller ni koll på ketosen?

• Fru i juli 2010

Fyller i en sån här, så ni har lite koll på mig. Gick ju på CB under 21 dagar i höstas, men nu är jag tillbaka på noll efter en dålig tid... Jag har ätit helt fel och massor... Skyller mig själv, men tar tag i det!

LÄNGD: 169 cm
    ÅLDER: 26 år
    MAX VIKT: 75 kg
    VIKT START C.K: 72,7 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Det beror på, jag vill ner till 65 i varje fall.
    SLUTMÅL: 65
    DELMÅL: Att komma igång med träningen igen...
    BELÖNINGAR: Att jag kommer vara fin på bröllopet och nöjd med mig själv!
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Som Cambridge föreslår och sen köra viktklubb.se och deras hålla nållan.
    MOTION: Simning, styrketräning, löpning när det blir vår.

• Tunsji

Nu har jag klarat 2 veckor på ren kur totala viktminskningen är 7.2 kg tappade 2 den här veckan som gått. Minskat 6 cm midja och höft 3 cm lår. Känns bra så jag fortsätter att tag till på ren kur om man nu bortser från lördag då jag planerar att fuska lite.
    Ni andra är ju jätteduktiga fattar inte hur ni klarar er så lång tid på ren kur...

• gumpan

Gud va roligt för dig. De blir ju lättare och lättare ju längre man går. Och med tanke på se snabba resultaten så vill man bara fortsätta. Min plan är ju att gå på ren kur igen när sambon har avslutat sin. Får väl se när de blir. Men äter bara ett mål om dagen och de består av kött och grönsaker.

Tunsji skrev 2010-02-24 07:43:40 följande:
    Nu har jag klarat 2 veckor på ren kur totala viktminskningen är 7.2 kg tappade 2 den här veckan som gått. Minskat 6 cm midja och höft 3 cm lår. Känns bra så jag fortsätter att tag till på ren kur om man nu bortser från lördag då jag planerar att fuska lite. Ni andra är ju jätteduktiga fattar inte hur ni klarar er så lång tid på ren kur...
  • Tunsji

Håller tummarna för att det går bra för dig gumpan

har en helt annan fråga, är det någon som upplevt att ni fått kramp i magen nu menar jag verkligen kramp då alla muskler drar ihop sig och det gör så ont att man inte kan röra sig? jag har fått det två ggr i samband med att jag spänt magen som man gör när man sätter sig i bilen hela magen uppe på vänster sida vid solar plexus krampar. Jag har aldrig känt något liknande förut, och jag var inte hungrig någon av ggr fattar ingenting

• knyjoy

Tror inte att det har något med Cambridge att göra :/
    Det skulle vara konstigt.

Tunsji skrev 2010-02-24 10:35:24 följande:
    Håller tummarna för att det går bra för dig gumpanhar en helt annan fråga, är det någon som upplevt att ni fått kramp i magen nu menar jag verkligen kramp då alla muskler drar ihop sig och det gör så ont att man inte kan röra sig? jag har fått det två ggr i samband med att jag spänt magen som man gör när man sätter sig i bilen hela magen uppe på vänster sida vid solar plexus krampar. Jag har aldrig känt något liknande förut, och jag var inte hungrig någon av ggr fattar ingenting
  • Tunsji

Ja det känns en aning skumt få se vad som händer om det ger sig eller inte.
    Är det någonav er alla som hållit på med detta fler än tre veckor som varit hos läkaren och kollat att allt är som det ska? Dels står det på påsen att man bara får äta ren kur i 3 vekor men sne sa även min konsulent att jag måste gå till läkaren efter 3 veckor. Har en tid redan dit sen tidigare fast det hinner gå 4.5 v då. men jag utgår från att man borde känna av om det inte funkar även utan att gå dit eller?

knyjoy skrev 2010-02-24 16:02:40 följande:
    Tror inte att det har något med Cambridge att göra :/Det skulle vara konstigt.
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!