• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

    Lycka till :)

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
  • JeanetteoFredrik

    Sticker in med lite frågor...
    Det är inte mig själv det gäller, men sambon behöver gå ner en del, och nu forskar jag efter lämpliga metoder!
    Hur ligger Cambridge i kostnad om man jämför med liknande produkter?
    Vad är bättre med detta än annat?

  • gumpan

    Hej hej.
    Har kommit fram till att jag ska köra ren kur igen och sambon ska gå på halvkur. Jag har ju mitt mål med att klänningen ska beställas medans hans jköder redan hänger i garderoben. Så återkommer imorgon med hur mycket jag har gått upp denna veckan som har gått. För de kan jag med säkerhet säga att jag har.

    Jeanetteofredrik: Cambridge kostar ca 470:- i veckan. Då dricker man tre mål om dagen samt minst 3 liter vätska. Det som är bra är en snabb viktminskning. Läs gärna mer på www.cambridgekuren.se/

  • Fru i juli 2010

    Välkommen till tråden och lycka till!


    gumpan skrev 2010-02-28 21:00:57 följande:
    Hej hej.Har kommit fram till att jag ska köra ren kur igen och sambon ska gå på halvkur. Jag har ju mitt mål med att klänningen ska beställas medans hans jköder redan hänger i garderoben. Så återkommer imorgon med hur mycket jag har gått upp denna veckan som har gått. För de kan jag med säkerhet säga att jag har.Jeanetteofredrik: Cambridge kostar ca 470:- i veckan. Då dricker man tre mål om dagen samt minst 3 liter vätska. Det som är bra är en snabb viktminskning. Läs gärna mer på www.cambridgekuren.se/
  • Fru i juli 2010

    Jag köper av min konsulent som jag hittade på cambridgekuren.se
    Kolla där och hör av dig till någon som finns i din närhet!


    sköldis10 skrev 2010-02-28 21:21:04 följande:
    Vart köper ni detta? Någon bra sida?
  • Tunsji

    Jag tycker att det låter som om ni kommit fram till en bra plan. =) lycka till.
    Själv åt jag två små fiskbitar till middag i förrgår och en liten fralla till frukost igår och jag blev proppmätt på båda. Har nu efter 2.5 vecka gått ner totalt 9 kilo det känns jättebra även om jag inte tycker att det syns.


    gumpan skrev 2010-02-28 21:00:57 följande:
    Hej hej.Har kommit fram till att jag ska köra ren kur igen och sambon ska gå på halvkur. Jag har ju mitt mål med att klänningen ska beställas medans hans jköder redan hänger i garderoben. Så återkommer imorgon med hur mycket jag har gått upp denna veckan som har gått. För de kan jag med säkerhet säga att jag har.Jeanetteofredrik: Cambridge kostar ca 470:- i veckan. Då dricker man tre mål om dagen samt minst 3 liter vätska. Det som är bra är en snabb viktminskning. Läs gärna mer på www.cambridgekuren.se/
  • emersson

    såklart så börjar det med att man är vrålförkyld och ont i halsen, men men, får väl ta det lugnt idag och sen börjar med promenaderna på onsdag ist för då borde man vara lite piggare iaf :) Första påsen är iaf redo här så nu är det bara o köra på :)

  • emersson

    LÄNGD:165
    ÅLDER:34
    MAX VIKT:75
    VIKT START C.K:68,4
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:ren
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:minst 2 veckor, helst 4 eller till jag är nöjd
    SLUTMÅL:58-60
    DELMÅL:65
    BELÖNINGAR:nya kläääder, åka till london med bästa vännen
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: kombinerad kur och hålla mig till nyttig mat, kanske gå med i viktklubb så jag lär mig att äta "lagom".
    MOTION:promenader + att ta hand om mina tre hästar o rida dom, hinner tyvärr inte gå på gym o sånt.

  • tessomac

    Hej tjejer!

    Då har jag haft ännu en vecka där jag "bara" gått ner några hekton - det ska ju gå snabbare på ren kur! Är riktigt besviken, har varit på en platå nu i fyra veckor av sju När ska det börja gå utför igen?

    Har ni andra också haft platåer?

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!