• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

    Pumpkin: JIPPIIIIII!!! Gud vad skönt!
    Precis sådär var det med min moderkaka också förresten och det rättade till sig, fast jag fick kolla enmassa extra gånger för den var på vippen att sitta för lågt, men det gick bra.

  • Jenny står brud 090801

    Tittar bara in och säger hel innan det är dags för lunch. Jag har haft en kanonhelg, men det verkar som det blir en intensiv vecka det här men vi får väl se... brukar nämligen kännas redan på måndag fm hur resten av veckan blir.

    Måste ju även säga grattis till Pumpkin, för det tro jag inte att jag gjort HÄRLIGT att allt såg bra ut!

  • Ankan80

    Hej alla sötnosar!
    Det fanns en liten lillankan i magen minsann.
    Helt fantastiskt. Först kom det upp en liten bebiskropp. Skönt!
    Sen tittade man efter hjärtat. Och det bankade på minsann

    Så nu för det första kan jag säga att jag är gravid

    Blev flyttad 3 dagar så nu är jag i 18+3 och BF är 8 april.
    Vi sa att vi ville se könet, men det glömdes bort. Fick hoppa upp en gång till, men då hade navelsträngen lagt sig lämpligt så det gick inte att se.
    Så det var väl meningen att vi inte skulle få veta Mannen skojade lite o sa att "det var kanske inte navelsträngen, höhö"

    Så här sitter jag och ler Svårt att jobba

  • passionsblomman

    Ankan: *hjärtar lillankan*

    Alltså, de där ultraljuden, de är ta mig tusan helt magiska! Att man kan få SE att lilla grodan är därinne är ju helt makalöst!

  • Villemoa

    Pumpkin och Ankan; så härligt att allt är bra med era små knott i magen, ♥ dem!

    lanovia; ja, det är första indianbesöket sen MF *stämmer in och visslar med dig inför ÄL*

  • ingenjörsbruden

    Gooood middag!

    Först o främst.....*STOOOR KRAM o GRATTIS* till Pumpkin!
    Härligt med Myra i magen o så kul o ha dig här i tråden!

    Blommis: Skönt det är bättre mellan dig o sambon *STOR KRAM*.....o ja...sura får man faktiskt inte göra för länge....det borde lagstadgas!
    Surt med indianbesök...men ändå skönt att de höll tiden denna gången!
    O vilken hjärtsnörp jag fick när jag läste om din son o bandymatchen! Vilken fröjd för hjärtat! *hjärtat svämmar över*

    Villemoa: Visste du inte att amningshjärna smittar?! Gött att kroppen är tillbaks i gängorna! *kramar om*

    Ninnis: attans med osämja när maken är hemma...men skönt att ni redde ut det innan han for iväg. "kiss-and-make-up-mys" e väldigt bra när man har surat färdigt....liiiiiite jobbigt om man inte surat färdigt!

    Ankis: Åhhhh va härligt med bra ul! Har tänkt så på dig o lillankan! Förstår MKT väl att det är svårt att jobba idag!

    Jenny: Härligt med en bra helg...hoppas att din vecka inte blir alltför hektisk o intensiv!

    Lanovia: Hahahaha så hummern smakade inte illa....konstigt! O visst är det hemskt när barnen växer så fort o inte vill sitta stilla i ens knä o kramas längre....*kramar extra på busan*

    Undrar osså hur det är med Bruttan o Sonja....

    Hvidis: Allt bra med E o dig o Batman?

  • ingenjörsbruden
    Villemoa skrev 2009-11-09 13:13:33 följande:
    Ingis; kanske har kvar amningshjärnan från det att Moa föddes
    Ja...hahaa....boooooorde ju finnas ngn som doktorerat i det ämnet....
Svar på tråden I vått och torrt och väntan