• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Jenny, det är helt ok att känna så, det är vi många i tråden som har gjort. Som du säger, livet är varken rättvist eller logiskt alla gånger. Jag har försökt tänka att det ju inte ger mig mindre chans bara för att någon annan lyckas. Det är ju inte en "pott" som tar slut, om man säger så. Men jag vet att det är lättare sagt än gjort. Been there, done that, bought a t-shirt Styrkekram!

• Ninnnis

Lanovia, jag inrättar mig efter er, jag får väl ställa väckarklockan Men 12 passar mig (minst) lika bra.

• Ninnnis

Nu har jag varit och cirkelgymmat. Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på mig myskläder och titta på Desperate Housewives

• passionsblomman
    Jag glömde lilla Skorpan!

Ninnnis skrev 2009-11-10 20:02:37 följande:
    Det är tur att din son väger upp litegrann, Blommis
  • passionsblomman

Det var en kontrollerad make du har!
    Pumpkin skrev 2009-11-10 21:42:39 följande:
    Och här misstänker alla att det blir en tjej också, så det kanske blir ännu mer kvinnodominans då Maken har varit bergsäker från början, han säger att han vet vad han skickar iväg
  • Jenny står brud 090801

Tack för styrkekramen Ninnis, den hjälpte
    jag har bakat kladdkaka ikväll, jag har nämligen hand om fikat på konferensen på jobbet imorgon. *Bjuder runt ljummen kladdkaka med grädde och bananer*

Blommis: Ja det är tur att vi har din son här i tråden... den domineras ju ganska mkt av tjejer annars

Pumpkin: Ja, vi får väl bara vänta och se om din make har rätt

• Jenny står brud 090801

Nu är det duschen som gäller innan det är dags att hoppa i sängen. God natt alla goa tjejer!!

• Villemoa

Krya-på-er-kramar till alla som är krassliga! Fy bövelen för att ha halsfluss, det har jag aldrig haft peppar, peppar. När jag tänker på det så har jag heller aldrig haft maginfluensa..men det kommer väl när Moa börjar på dagis.

Jenny; förstår hur du känner. Fick ju för ett tag sen veta att en kompis ska ha barn i april och så för nån dag sen fick jag veta att BF är 14:e, vi hade ju 18:e så då fick jag en stor klump i magen!

• Jenny står brud 090801

Idag är det en mycket trött Jenny som säger godmorgon. En stor kopp te nu innan lektionen börjar så klarar jag mig förhoppningsvis utan att somna...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan