• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Ninnis: jodå det är jättebra!!! Tom sexuelltfrustrerade då jag fått tillbaka mensen.....impulssex funkar inte m menskopp

Bättre på jobbet?

• Ninnnis

Det glädjer mig att höra
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-09 16:14:54 följande:
    Ninnis: jodå det är jättebra!!! Tom sexuelltfrustrerade då jag fått tillbaka mensen.....impulssex funkar inte m menskopp Bättre på jobbet?
  • Ninnnis

Min kollega är tillbaks, men närmaste chefen är fortfarande sjukskriven. Nu har hon fått influensa, i tillägg till ett skadat ledband i axeln...

• passionsblomman

Just nu är jag väldigt lättad att jag inte tvingade iväg min son till skolan imorse. Han har visst över 38 i feber inser jag nu...

Imorse undrade jag om han inte mest pep för att han inte hade ngn lust. Tur att jag tog honom på allvar till slut!

Och jag sitter här och blir sjuk själv också nu.

Det bara hettar i ansiktet fast resten av mig fryser och det trots fyr i pannan och fleecetröjan på.
    Och så kryper det sådär i kroppen så det liksom gör ont att sitta still.

Typiskt!

• Villemoa

EA; inte ha dåligt samvete! Det är inte alltid jag hinner/orkar kommentera allt heller
    Trist med kompisens skilsmässa!

Blommis; massa krya-på-sig-kramar till både dig och lillblommis!

• Ninnnis

Krya på både dig och sonen, Blommis! Ni får passa på att mysa med film och tv.

Nu ska jag åka och rida!

Var är Hvidisen, förresten? Och Bruttan & Sonja?

• Sonja68

God kväll kära vänner!
    Jösses vad ni skriver. En stressad tvåbarnsmorsa hinner ju inte med att läsa allt. Jag nöjer mig med att säga att jag är med er och tänker på er, gläds och våndas med er osv.
    Pumpkin: UNDERBARA nyheter!! Grattis
    Blommis: Sköt om er. Hoppas influensan går lindrigt åt er.
    Villemoa: Har saknat dig, vännen. Kanon att indianderna kommit igång så ni kan fortsätta bebisverkstan.
    Ninnis: Jo, den där känslan "vi två mot världen", den är underbar. För oss känns det just nu som att det var ett tag sen vi kände så. Det känns mest som en intern kamp hela tiden. Det är så tröttande... Men nu är det rätt okej.

T har varit på sexårs idag och där var hon efterlängtad. En flicka kastade sig bokstavligen om halsen på henne och kramade henne jättehårt. *ler så där fånigt mamma-stolt*
    Lilla K är hemma fortfarande, på onsdag ska hon få gå på dagis.
    Idag har jag varit hemma med henne fram till lunch sen löste maken av mig. De har varit och promenerat en sväng.
    Vi promenerade i helgen också, hon är blek som ett lakan och behöver verkligen frisk luft för att stärka sig.

Läste att här har vaccinet tagit slut igen och köerna är jättelånga så fort vaccinet kommer. Vi behöver inte köa för vaccinet, vi har ju redan haft baconsjukan. Sedär! Alltid nåt positivt (förutom influensaprovetdå, som ju också var positivt )

Ha det gott, sköt om er! Kram o

• Villemoa

Sonja; härligt att vara saknad! Men jag är inne och läser varje dag så jag hänger med även om jag inte alltid kommenterar.
    Skönt att höra att ni är på bättringsvägen! Kram på dig!

• lanovia 08

Sonja skönt att höra att ni alla är bättre nu.

Gick det bra att rida igår Ninnis?

Blommis, hur går det med dig och sonen? Hoppas ni inte blir allt för sjuka.

Ninnis, Ingis och EA när skall vi träffas på söndag? Jag är öppen för förslag. jag har ju hela söndagen fram till kl 17, eller ja bortsett från att jag o maken tänkte hinna äta något tillsammans innan vi sätter oss på tåget.
    Någon mer som kan och vill hänga på?

Skall vi skicka ut en varning till Malmö innan vi ses eller? Sist kändes det som vi skrämde iväg alla i vår närhet.

• Ninnnis

Ridningen gick bra, tack! Jag känner att jag gör framsteg hela tiden, det är så kul

Hehe, ja det var visst inte alla som tyckte våra samtalsämnen var lika intressanta Jag är också öppen för förslag angående tid. Jag kom just på att jag nog glömt att nämna det för maken, så jag hoppas inte han har andra planer.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan