• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Hur är det i sjukstugan nu, Blommis?

Skönt att det verkar vara på bättringsvägen hos er, Sonja!

Klart att vi saknar varandra när någon har varit frånvarande för länge

• lanovia 08

Härligt att göra framsteg!

Ojoj skynda dig att nämna det för honom då INNAN han hinner få planer.

Ninnnis skrev 2009-11-10 09:18:19 följande:
    Ridningen gick bra, tack! Jag känner att jag gör framsteg hela tiden, det är så kul Hehe, ja det var visst inte alla som tyckte våra samtalsämnen var lika intressanta Jag är också öppen för förslag angående tid. Jag kom just på att jag nog glömt att nämna det för maken, så jag hoppas inte han har andra planer.
  • Leksi

Halloj!

Stort GRATTIS Ankan till lyckat UL!! Gud vad härligt att allt var bra med lillankan!! Underbart!

Pumpkin, grattis till dig också! Välkommen hit!

Blommis, tråkigt att vara sjuka! Det är ju inte länge sedan sist för dig? Hoppas det inte blir något långvarigt utan att ni mår bättre snart!

Sonja, vad skönt att ni mår bättre hela familjen! Och nu har ni ju skaffat er antikroppar "the hard way", det är ju lite coolt...

Jag gjorde som du Lanovia, försökte hålla mig till informationen från Läkemedelsverket o.s.v. och sen bara bestämde jag mig för att ta vaccinet så då gjorde jag det på en gång innan jag hann vela tillbaka igen. Svårt beslut, men nu har jag följt rekommendationerna iaf och gjort det som vi trodde var bäst utifrån den information som fanns.

Ninnis, vad roligt att ridningen går bra och skönt att ni är en man till på jobbet nu iaf.

• passionsblomman

Jag har fått ett problem på halsen: de som tog min hankatt hörde av sig idag, efter att förut ha försäkrat att allt var sååå himla bra sååå. Nu "kan de plötsligt inte ha kvar honom för han trivs inte och går till attack mor de andra katterna"
    För kattens skull vill jag ju hämta honom, men inför dem känner jag"? jaha? Och vad hade ni tänkt göra åt det då, ni som var så säkra på att ni kunde ha tre katter i den lägenheten?"

Måste ringa min sambo, han kommer inte att bli glad alls...

Sonen har iallafall lägre temp idag. Han "är hur pigg som helst mamma". Mmm, men sjuk är du ändå lilla skorpan.

• Ninnnis

Fy vad tråkigt med lilla kissen, Blommis! I princip är det väl deras ansvar att hitta ett nytt hem till honom om det inte funkar hos dem, men jag förstår att du tänker på kattens bästa. Svårt!

Vad skönt att sonen är piggare, men han bör nog vila ett tag till, låter det som

Jag saknar maken så himla mycket idag! Vet inte varför, men jag hade kunnat ge bra mycket för att han skulle vara hemma hos mig just ikväll. Det är kanske vädret som inbjuder till mysiga hemmaaktiviteter... Vi får väl skypa istället, och låtsas att vi är i samma rum

• passionsblomman

Jaaa, jag vet, det var så min sambo sa också Vilket jag visste att han skulle. Typ "Ja? Och hur är det VÅRT problem?"

Medan jag får ågren för att lilla kissen inte har det bra.
    Det är ju heller inte det bästa i längden att ha honom här, för natyren är liksom funtad så att honkatter med tiden rätt så bryskt stöter bort sina ungar. Nu ska jag dessutom sterilisera dem på fredag och då är de ju opererade, och kommer han hit och härjar med dem då så är det nog inte så lyckat.

Skit!

Jag tror jag gör så här: Uppmanar dem att se till att få ut en annons på Blocket NU och sätta upp lappar. Om ingen läsning kommit till måndag så hämtar vi honom. Då ska vi nämligen ändå till Kalmar på IVF-samtalet och mina honkatters sår har fått några läkdagar. Det här paret bor ågra mil utanför Kalmar, så det är en bra bit för oss att åka. Eller så får de fixa fam en bil och köra hit honom...

• Fjällbruttan

Hej...
    Tittar in som hastigast, har ingen aning om vad ni skrivit sen i fredags, ska läsa ikapp en annan gång, men just nu slåss jag med halsfluss...
    Blev dålig i lördags morse, fick pencillin igår och orkar ingenting just nu.

Men jag tänker på er hela tiden och saknar er!

• Ninnnis

Nej, Bruttan, vad trist med halsfluss! Det är verkligen rena sjukstugan i tråden just nu

Tänker på och saknar dig också!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan