• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

    God morgon. Eller god och god...
    Min 6½-åring har fuckat upp min morgon återigen och gårdagens Yoga-harmoni är som bortblåst
    Länge sedan jag flippat ur så totalt
    Och nu mår jag lite dåligt

  • Sonja68

    Usch, jag vill bara hämta hem min enerverande sexåring och krama om henne jättehårt och resetta den här dagen Har jättedåligt samvete för att jag skrek och gormade... Hon var så ynklig när vi skildes åt.
    Hjärtat slits i tusen bitar känns det som. Nu när ilskan lagt sig. Tänk om hon är ledsen och mår dåligt hela dagen

  • Frulle

    Hej.

    Villemoa! Vilken trevlig man du har! Han kom ju inte och hälsade på mig i min reception!

  • Villemoa

    Ja, han sa att han hade varit förbi!!


    Frulle skrev 2009-09-24 10:26:18 följande:
    Hej.Villemoa! Vilken trevlig man du har! Han kom ju inte och hälsade på mig i min reception!
  • Aleta

    Välkommen hem blomman!

    Återigen mängder av kramar till alla som behöver det.
    *rusar vidare*

  • Cantaton

    Idag vaknade jag med väääärldens huvudvärk och drog mig i en hel timma innan jag gick upp (och kom ändå till jobbet i tid, trots att jag åt, packade väska och borstade tänderna innan jag gick)... Tack och lov mådde jag lite bättre av att komma ut i luften.

    Min oro var ju att jag skulle ha konstant ont i huvudet i 3-4 dagar så här i början. Men om det bara är någon morgon då och då kan jag överleva

    Dag 2 med soppor alltså.

  • passionsblomman

    Tinker: Lisbeth Salander har alldels egna metoder, och med bakgrund av vad hon själv utsatts för så hejjar man på henne trots att det hon tar sig till är ganska...olagligt milt sagt.

    Jag tycker inte du ska följa hennes exempel, för tanter i fängelse är så beklämmande...

    Men en stor kram full av styrka får du och lite kaffe.

    Sonja, jag veeet hur du mår-precis vet jag. Tyvärr, för man känner sig allt annat än glad. Men du, hon låter inte det ta hela hennes dag och dessutom-ÄVEN om du skrek och gapade, så behövde hon nog veta att där var den där berömda gränsen. Du vet, den där de ALLTID tycks leta efter och inte ger sig förrän de knatat lite lite över...

    Stor kram och kaffe till dig med!

    Liz: HEJJA! Jag är så avundsjuk så jag kan dö på dina filmgrejor! Och nyfiken och GUD va roligt!!!

    Cantaton, kan du och Heloise inte berätta lite mer vad det där Xtravagansa ni gör är för något?
    Det låter som att du kommit igång ordentligt iallafall! Hejja!

    Jag har själv inte alls kommit igång och tänker inte komma i det heller-gång alltså. Jag sov till halv tolv idag. Det ni!

    Aleta, tack för hälsningen, vad GÖR du som svischar så?

  • Heloise

    God morgon ladies!
    Blomman kolla dina sms, ja ghar skickat kort på en av våra blommor...

    Jag är ledig i dag, en hel dag bara för mig själv. Jag tänker inte städa och jag tänker itne vika tvätt, jag tänker däremot kolla på massor med dåliga filmer i soffan med tjejerna(katterna) laga en god middag till Panzer när han kommer hem.

    Jag borde kolla på tråkiga föreläsningar, men det tänker jag inte göra. Ingen idé att förstöra en ledig dag med sådana tråkigheter.

  • Cantaton

    Heloise, kör du också Xtravaganza?

    Passion, jag ska berätta, men måste leverera en text innan två. Så det får bli senare

  • passionsblomman

    Heloise, jo visst Xtravaganzar du också? Och Panzer väl? Eller är jag helt förvirrad?

    Jag försökte titta på ditt meddelande, men det gick inte att hämta...snälla snälla skicka igen!

Svar på tråden Tantvarning 5