• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

    Såg ni, såg ni, såg ni???
    Visst skrev jag det snyygt så man förstod att jag var däppt i däsan...

    förj
    klningar

    =förkylningar....

    Snacka om att jag jobbar med ett eget språk....

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2009-09-01 20:36:08 följande:
    Under vår tillvaro hittills ahr så himla mycket konstigt hunnit hända, så jag tar ut det när det är namnteckningar på det. Men det är väldigt roligt och spännande!

    Precis likadant kände jag när jag sålde mitt hus... inte förrän pappren är påskrivna, och då var de först en dag sen med handpenningen, och sen sena med underskriften, hängde på ett par timmar att jag drog mig ur och tog nästa budgivare...
    Ångrar mig nästan, hade ju fått behålla handpenningen och så hade ne barnfamilj kommit till byn, fast det visste jag inte då.
    Och jag trodde det var en köpare på mitt hus... men det var mr x och mr x....

    Wow... sitter vid ett fönster och det vetter mot ett av vår uthyrningsstugor och där stod en karl med bar överkropp i badrummet
    Kvällen är räddad

  • passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2009-09-01 20:45:29 följande:
     

    Wow... sitter vid ett fönster och det vetter mot ett av vår uthyrningsstugor och där stod en karl med bar överkropp i badrummet Kvällen är räddad
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-09-01 17:58:32 följande:
    Lät ju inte alltför illa
    Nej, jag kunde stå ut med en sådan arbetsdag!
  • TinkerBelle

    Tranbärssaft varm?
    Låter inte so men höjdare... tror nog tungan vrider sig ett helt varv.

    Vad är extravaganza?
    Snälla upplys mig!

    Ja du kompisen har det nog värre än jag kan man lugnt säga. Jag har alla barn i behåll och inte behövde jag gå igenom det h-vete hon nu upplever. Hoppas hoppas att maskinen är ledig och ja att den som ahr den har blivit frisk.

    Maken kommer på FREDAG!!! Räknar nätter gör jag - trallala...
    Han har bokat biljett och det ska nog krävas något extra ordinärt för att han inte ska komma hem nu.


    Fjällbruttan skrev 2009-09-01 20:34:06 följande:
    Wow blomman, ett soffbord kanske?? Tranbärssaft är bra til förjklningar också, drick den varm, värm gärna med en kanelstång och en stjärnanis i, lite glöggartat, men tungan vrider sig lite då den är osötad olde, låter som en skön första dag Cantaton, kramar om, skönt att han fick somna lugnt med favvo-musiken!Och grattis till extavaganza-kursen! Skönt att ni kör båda, man behöver ju stöd!Du kommer att lyckas strålande!Heloise, du knaske också behöver lite frön har Acklejfrön i blandade färger, de är tåliga och blir yviga i rabatten så vår kisse brukar ligga där och lurpassa på mössen och hoppas ut som ett lejon ur blomman Tinker, vilket jävla elände rent ut sagt för din kmpis!Vilken fruktansvärd stress för dem! Happas att allt går bra och att maskinnen är ledig på torsdag, borde rimligen innebära att den som har den nu också är frisk Kramar till dig och hoppas gubben din kommer hem!
  • TinkerBelle

    Vet ni vad tanter fick precis telefon. Vännina har åkt in akut med sammandragningar var 10 minut.....
    Så nu gäller det för kung och fosterland att få stopp det hela!!! Vi vill inte se bebisen förrän tidigast på torsdag.
    Då det förhoppningsvis finns maskin ledig.

    *kniiip*

  • TinkerBelle

    Oh ja det lär behövas.
    Tack snälla!


    Soldemor skrev 2009-09-01 22:09:47 följande:
    Oj då! Då ber vi intensiva förböner för bebis och mor!
  • Cantaton

    Mjo. Morfar i januari, gammelmormor i juli och nu Micke.. Ska med farmor till prästen imorrn och planera gammelmormors begravning som är nästa vecka. Känns lite olägligt.

    Tinker, Xtravaganza är ett viktminskningscenter som utgår ifrån delarna:

    Mental träning (självförtroende, motivation etc.)
    Mental näring (humor, glädje, njutning etc. som bidrar till motivation)
    God energi (bra mat)
    Rörelseglädje (motion, såklart)


    passionsblomman skrev 2009-09-01 19:51:31 följande:
    Cantaton, jag beklagar sorgen-igen! Har inte du haft rätt mycket av sådana avsked senaste halvåret?
  • Diz

    Jag ber inte ofta, men nu gör ag det...
    För den lill* som behöver få en chans att uppleva livet "här ute", för att blommans affär ska gå i låset, och för att "allt" ska lösa sig till det bästa.

    hinner inte mer än titta in en snabbis, mycket som händer här också... Letar bil som en tok, ska bli omplacerad på jobb IGEN och allmänt upp och ner med allt. Positiva är att vi BÖR kunna klara budgeten till bröllopet om inget oförutsett händer. Ah well...

    Förövrigt har jag en ny vän. Jag har inte haft många vänner i mitt liv, mest kompisar, polare, bekanta osv... Men nu har jag en ny vän, och det gör mig glad. För första gången har jag någon jag kan ringa jämt (förutom släkten) och prata om vad som helst med *ursäkta grammatiken *

    I love you guys!

Svar på tråden Tantvarning 5