• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • MV85
    MissMijah skrev 2009-05-06 19:23:06 följande:
    wihoo idag har jag köpt en chokladfontän!
    Ooooooooooooooooooooooooooooooo VILL HA! Vad kostade den? o var köpte du den?!
  • mysifer

    MissMijah: så avis jag blir!

    jag kämpar för att hålla mig borta från allt sött nu fram till 18 juli. det ska gå, det ska gå, det ska gå...*drömmer om choklad*

    bara tanken att jag inte får gör att jag blir sugen hela tiden. får äta nötter och frukt istället. ska gå ner iaf 5 kg innan bröllopet tänkte jag även om det behövs mycket mer egentligen. men på 10,5 vecka hinner man inte direkt uträtta storverk om man inte i princip misshandlar sin kropp.

  • Sundance

    Ett tips Mysifer, som funkar för mig. Tänk inte "får inte". När jag blir godissugen tänker jag "jo, visst FÅR jag stoppa i mig chokladbiten, men vad fasen, vill jag verkligen det? För det första mår jag dåligt efteråt och så sabbar jag den bra känslan jag fått genom att hålla mig hittills. Nä, jag VILL faktiskt inte". Vill inte, vill inte, vill inte.

    Bara ett tips som hjälper mig...

  • mysifer

    Sundance: det var smart! så ska jag tänka för jag VILL ju verkligen inte egentligen..eller jo jag vill för smaken men det är inte värt det. kommer kännas lite jobbigt att inte äta glass i sommar dock, för det älskar jag verkligen. men om drygt två månader ska jag unna mig en glass och rikigt njuta!

  • MV85
    MissMijah skrev 2009-05-06 20:04:40 följande:
    MV85: köpte här på köp och sälj
    aaaah så klart! hmmm... då får jag hitta en nån annan stans.. Ska ju inte ha till bröllopet, utan bara för att jag vill ha till oss här hemma
  • MissMijah
    MV85 skrev 2009-05-06 20:07:30 följande:
    aaaah så klart! hmmm... då får jag hitta en nån annan stans.. Ska ju inte ha till bröllopet, utan bara för att jag vill ha till oss här hemma
    hehe I see.. får söka på nätet!
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6