• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • rosesarered

    Hej hopp alla,


    vi ligger lågt med planerna just nu. Förutom att kika runt lite har tappat lite bröllopssugen men det kanske inte är så konstigt har hängt här på Bt sen jag förlovade mig. Vilket är ett tag sedan..


     


    sarahkka76,


    läste i en annan tråd att ni funderar på Macchu Picchu (hoppas jag stavade rätt) som resmål för bröllopsresa. Jag skulle verkligen vela åka dit!!


    tyvärr så verkar det ganska dyrt, paketresor som jag kikat på ligger på runt 30 per person. 


    men det är säkert en härlig upplevelse!

  • sarahkka76

    rosesarered: ja, det är mellan Machu Picchu och Maldiverna. de kostar ung lika. Det är drömmen men sen att det blir av det är en helt annan sak. Mycket hänger på att jag får ett jobb annars kommer det inte att gå.

  • FruHögstadius

    vi vill nog köpa, uppsala, i stan finns det ju och några småbutiker här runt om kring. hittde en sida men just ´nu kmmer jag inte på vad den heter, sen var det lite fel färger, men det ordnar sig.

  • Fenixx

    rosesarered>> ja men det är fördelen med att vara ute i god tid, man kan ta lite pauser då och då i bröllopstänkandet.

    idag fick jag mail att mina smycken är skickade, så hoppas jag hinner få dem innan påskhelgen!!

  • Fenixx

    absolut, välkommen sundance!
    hur långt har ni kommit i tankar och funderingar runt erat bröllop?

  • makupala

    min m2b ska ha vanlig kostym med väst under.. köpte hans på ebay.. där fanns det hur mkt som helst att välja på och för en billig penning..


    FruHögstadius skrev 2009-04-05 21:59:57 följande:
    vet ni någon sida där man kan köpa västar till gubben ? , vi funderar på om han ska ha sin kostym som han redan äger, men då skulle vi vilja ha en väst med lite färg i, någon som vet om de finns att köpa på internet? kan man ha väst under vanlig kostym ?
  • FruHögstadius

    ah , ska kolla, hur brukar det vara med storlekarna på dessa västar?
    vad ska man söka på? ,. heter de något speciellt ?

  • Fenixx

    idag öppnade jag nervöst brevlådan och där låg mitt paket!! öppnade och så var det en sån fin röd ask med guldmönster på och i låg mina smycken.

    dem var kanonfina, precis som jag önskade. och hårsmycket satt som gjutet på mig, var såå fint på. åhhh vad glad man är nu! återkommer med bilder.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6