• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx
    chenda86 skrev 2009-04-03 16:50:43 följande:
    jag har nog hittat mina skor på MAXI :D hahah precis sånna jag letat efter!! Tänk att man ska hitta det på ICA maxi... haha :D det lär ja nog inte säga till många
    ja och jag hittade mina på coop, underskatta aldrig mataffärer.
  • Marie6891

Helloj! Jag hänger på här! Jag o min sambo ska gifta oss den 6 februari 2010. Så det blir ett vinterbröllop. Litet med närmaste släkten o vännerna, men det blir många ändå:) Bra tips det där med att fråga om någon på resturang/hotell programmet. Det ska jag tänka på. Mamma och moster ska laga maten, kompis ska fota och en till kompis (som är florist) ska fixa blommorna. Sminka tänkte jag be min syrra om. Tärnor och kyrka är klart.

• chenda86

Hahah precis! Och jag är väldigt nöjd! Skorna kostar 49,50 :D hoppas att dom är kvar imorrn så jag kan köpa dom :) Hade vart så skönt!

Nu är detta klart:

Kyrka
    Lokal
    Klänning
    Frack
    Pyssel till inbjudningskorten
    Tärnor
    Toastmaster
    SKOR
    Frisör
    Makeup

aa... det är väl det som är klart än så länge :D

Fenixx skrev 2009-04-03 18:27:51 följande:
    ja och jag hittade mina på coop, underskatta aldrig mataffärer.
  • chenda86

Jag har lagt in en bild i mitt galleri på min klänning, men jag vet inte om det funkade... fattar inte riktigt hur man gör.....

• Fenixx

välkommen till oss marie6891!

chenda>> visst funkade det, såg jättefin ut på dig.

• MV85
    chenda86 skrev 2009-04-03 20:48:19 följande:
    Jag har lagt in en bild i mitt galleri på min klänning, men jag vet inte om det funkade... fattar inte riktigt hur man gör.....
    Nu funkar det, o den är jättefin
  • chenda86

Tack, ska ändra den lite dock :) Hehe... BT alltså... är ju riktigt avancerat att få saker att synas här!

Fenixx skrev 2009-04-03 21:58:16 följande:
    välkommen till oss marie6891! chenda>> visst funkade det, såg jättefin ut på dig.
  • Fenixx

själv har jag betalt in nu för mina smycken som bör anlända nästa vecka, spännande!!

• MV85

Någon som kan tipsa om bra ställe där man kan köpa örhängen och halsband till bra pris?

• Humlan66

tjenare brudar - tänkte kika in och säga att jag lever ;)

Har inte haft tid för någon bröllopsplanering på ett tag MEN en sak vi fick en ide om i veckan .det är nämligen såhär att vi antagligen kommer att åka till Florida nästa år i mars/april och då funderar vi på om vi ska gifta oss där och sen ha en kyrklig välsigelse bara och fest här hemma till sommaren skulle ju vara underbart

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6