Jag måste berätta...
Nu i förra veckan så pratade min sambo med det par som ska funka som lite värdpar. Hjälpa oss med gäster, planering och så. Jag har själv inte pratat med dem, utan bara min sambo, så jag har varit lite orolig över hur de tänkt, om de tycker att det blir mycket att göra och så. Han (mannen i paret alltså) ska även vara bestman, samt toastmaster. Jag har frågat min kära där hemma; "hur la du nu fram det? Du sa väl att vi inte kommer kräva att de ska ha koll på allt. Gästlistan och så tar vi ju hand om själva och så". Hans svar: "Det är lugnt älsklingen! Allt är under kontroll."
Men igår kom hon upp till mitt jobb, helt spontant, och var helt lyrisk. "Åh, tack så jättemycket för det ärofyllda uppdraget! Det ska bli så kul! Berätta, hur tänker ni er det hela? Hur långt har ni kommit i planeringen?" Haha! De är ett sånt par som är med överallt, och på alla fester så jag kommer ha stor nytta av henne.
När jag sa att vi ville ha festen ute, frågade hon direkt; "Har ni tänkt på damernas klackar då, om det är mjukt underlag?"
Eh... nää...
Som sagt jag kommer behöva henne =)