• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • giz83
    Fenixx skrev 2009-04-07 18:01:46 följande:
    nu finns mitt hårsmycke att beskåda i mitt galleri för er som vill se. sen har jag matchande örhängen och halssmycke med.
    GUUUD VA SNYGGT!!!
    passar verkligen in på eran stil som ni ska ha...=)
    va kul!!!
  • Fenixx

åh tack så mycket giz83! man börjar få en bild framför sig i huvudet med frisyr, klänning, smycken nu..

• giz83

Better Together: va härliga färger ni ska ha...o måste säga att placeringskorten är såå häftiga. hur kom du på den idén?
    inboxa mig me lite mer sånna tips...=)

• giz83
    Fenixx skrev 2009-04-07 21:20:56 följande:
    åh tack så mycket giz83! man börjar få en bild framför sig i huvudet med frisyr, klänning, smycken nu..
    jag kan tänka mig det...=)
    ooo vill också ha hem sånna saker...=)
    kan ju vara bra om man har råd och hittat sakerna först...men iaf...hihi

ne ni tjejer!
    nu måååste jag sova...
    e så slut o har så ont i fötterna att jag inte vet vart jag ska ta vägen
    ska förklara varför ja har ont i fötterna imorn elle nått...hihi
    kram o go natt
  • FruHögstadius

jättefint smycke fenixx

idag ska min GUBBE; hör och häpna åka till en konditor för att beställa en födelsedagstårta, och gissa rätt, han ska beställa en med fyllningen som vi vill ha till bröllopet
    det trodde jag aldrig, han skulle dessutom på eget initiativ ta reda på vad det kostade för en bröllopstårta per bit och vad som ingåick etc.

jag är så stolt över honom

• chenda86

Hallå hallå! Nu var det ett tag sen som jag var här sist! Puh! Det är mkt att göra!

På fredag är det exakt ett år tills jag blir fru! Känns skitroligt! Ska bli kul att se hur vädret är :P Inte för att det spelar ngn roll!

Började med inbjudningskort igår... blev totalt misslyckat... :( vi börjar lite lätt med dom för att just man ska lära sig hur man ska göra det å hur vi vill ha det.. nu vet vi hur vi INTE vill ha det :D

Fenixx ditt hårsmycke var superfint!!!

Jag kommer att försvinna ett tag igen! NU lämnar jag götet för småland! (inte för att ngn kommer att sakna mig! hihi)

Ha en glad påsk!

• Sundance

Jag älskade ditt hårsmycke Fenixx! Snyggt jobbat!

FruHögstadius, visst är det kul när de tar lite egna initiativ. Jag blir själv inte klok på min kära där hemma. Ena stunden kan han verka helt ointresserad när jag pratar om bröllopet. Nästa stund kan han, som häromdagen, komma hem och säga "Jag pratade med .... på lunchen om att han ska va bestman och så sa jag att vi jättegärna ville ha honom och hans fru som värdpar, de blev jätteglada". Eller som i förra veckan när han kom hem och hade köpt en hel BOK med skånska slott och borgar.

Fast egentligen ska jag nog inte klaga, för på det stora hela så är han ganska engagerad. När jag tänker efter är det nog mest när jag pratar om klänning, hår, makeup och blommor som intresset flyger iväg :).

Hur intresserade är egentligen era kära där hemma av era klänningar, frissyrer, makeuper och smycken och så? Hade varit kul att veta...

• giz83

hahaha
    det där låter som min m2b här hemma...=)
    iof så har vi itne börjat själva utförandet av saker och ting än...så det kanske är därför, men han har själv sagt att när det börjar närma sig mer så kommer han också att ta mer initiativ...=)

Sundance skrev 2009-04-08 09:55:50 följande:
    Jag älskade ditt hårsmycke Fenixx! Snyggt jobbat!FruHögstadius, visst är det kul när de tar lite egna initiativ. Jag blir själv inte klok på min kära där hemma. Ena stunden kan han verka helt ointresserad när jag pratar om bröllopet. Nästa stund kan han, som häromdagen, komma hem och säga "Jag pratade med .... på lunchen om att han ska va bestman och så sa jag att vi jättegärna ville ha honom och hans fru som värdpar, de blev jätteglada". Eller som i förra veckan när han kom hem och hade köpt en hel BOK med skånska slott och borgar. Fast egentligen ska jag nog inte klaga, för på det stora hela så är han ganska engagerad. När jag tänker efter är det nog mest när jag pratar om klänning, hår, makeup och blommor som intresset flyger iväg :).Hur intresserade är egentligen era kära där hemma av era klänningar, frissyrer, makeuper och smycken och så? Hade varit kul att veta...
  • Fenixx

FruH>> vad roligt att han visar intresse att hjälpa till att kolla upp saker.

chenda86>> tur vi har lite tid på oss så man kan testa sig fram med trycksakerna. är själv inte pysselduktig, men till bröllopet vill jag försöka iallafall.
    ha det så bra i småland!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6