• konstigabaralillajag

    LCHF - ngn mer?

    Finns det ngn mer här som äter enligt LCHF eller är jag ensam?

  • Svar på tråden LCHF - ngn mer?
  • zeddy
    september2009bröllop skrev 2009-04-02 13:06:59 följande:
    nej de va inget skämt vi har vunnit budgivningen och ska skriva papper idag
    Härligt! Vi är också på husjakt just nu.. Ska kolla på ett ikväll!
  • gustafmatilda

    Antal steg per hel dag är ju en bra idé, sen kan vi lägga ihop efter varje vecka också, man går ju kanske lite olika mycket beroende på om man jobbar eller är ledig? Fast räknar vi varje dag så kommer jag kanske ut mer de dagar jag är ledig, vilket hade varit bra ;)

    Jag får nog köpa mig en riktig stegräknare ändå tror jag, mobilen får jag inte ha under arbetstid och det är nog mest där jag går de dagar jag jobbar.

  • zeddy
    konstigabaralillajag skrev 2009-04-03 11:43:26 följande:
    Ett tips till er som behöver recept. En snäll person på kolhydrater.ifokus.se har gjort en kokbok i pdf-format som går att ladda ner gratis...www.megaupload.com/
    Schysst, det ska jag ladda hem när jag är hemma.. Kanske inte så bra att göra det på jobbet

    Tycker du att jag frågar för mycket om recept förresten?

    Hade veckovägningen idag, -0,6 kg. Inte mycket men ändå!
  • konstigabaralillajag

    Hehe. Du frågar inte för mycket om recept ;)
    Ladda hem receptboken du, men jag har säkert ett och annat recept som inte står med där :P

    Grattis till resultatet! Kanonbra jobbat!


    zeddy skrev 2009-04-03 11:54:23 följande:
    Schysst, det ska jag ladda hem när jag är hemma.. Kanske inte så bra att göra det på jobbet Tycker du att jag frågar för mycket om recept förresten? Hade veckovägningen idag, -0,6 kg. Inte mycket men ändå!
  • zeddy
    konstigabaralillajag skrev 2009-04-03 11:57:33 följande:
    Grattis till resultatet! Kanonbra jobbat!
    Tack! Jag har legat på samma vikt i flera veckor nu så jag antar att det har släppt och att jag kan fortsätta att gå ner. Skönt!! Men sen jag började för 3 månader sedan så har jag gått ner 6 kg och DET känns bra!!
  • september2009bröllop

    oj 6 kilo är ju jättemycket bra jobbat

    Hur gick det med huset ni tittade på?

    Glömde tyvärr stegräknaren när jag gick hemifrån imorse men jag ska ta på mig den imorn

  • september2009bröllop

    idag åkte steg räknaren på iaf.. 15678 steg gångna idag

  • zeddy
    september2009bröllop skrev 2009-04-03 20:06:39 följande:
    oj 6 kilo är ju jättemycket bra jobbat Hur gick det med huset ni tittade på?Glömde tyvärr stegräknaren när jag gick hemifrån imorse men jag ska ta på mig den imorn
    Tack, det känns jättebra!

    Nja, det huset vi kollade på då var inte så intressant tyvärr. Och inte det vi kollade på igår heller.. Men det kommer väl något snart hoppas vi på!!

    Va många steg du gick!! Härligt!
  • zeddy

    Hur har det gått för er tjejer i helgen? Jag hade en "äta vad jag vill helg". Så jag har väl gått upp något kilo, men tror att jag går ner lika snabbt igen.

    Nu är det slutspurt som gäller för mig! Bröllopet är om 2 månader!! Sen så ska jag fortsätta, men kanske äta lite kolhydrater.

Svar på tråden LCHF - ngn mer?