• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

    Liten och hal??!!

    Nej, ska ge mig iväg och träna ett av mina favvopass som jag inte varit på sen i augusti. Kommer nog slå ihjäl mig alt. krypa bakom step up brädorna och skämmas för att jag inte hänger med.

  • kängu

    Lördagseftermiddag fungerar utmärkt för mig! Jag bor inne i stan, så för min del spelar det ingen roll vart vi ses... Tror att Världskulturmuséet har ett mysigt fik!

    Lappis- det låter inget kul detta med alla blödningar. Hoppas verkligen att du får komma till CvL imorgon så de kan kolla upp detta.

    Jag har mina sista föreläsningar denna vecka, därefter kommer vi arbeta med våra examensarbeten mer självständigt. Blir ju en surprise för klasskompisarna när jag dyker upp med jättemage i maj/juni när vi ses igen Trodde som sagt att det skulle synas nu, men ingen som frågat än så länge

    Jag sprang runt på NKs lördagsrea idag efter skolan, jisses vad mycket fint!!! Får nog släpa med mig maken dit imorgon och kolla tillsammans, han skulle behöva lite nya kläder...

    Cicci- Vad härligt att du får två UL Hoppas att läkaren är riktigt bra imorgon och berättar mycket, mycket!

  • kängu

    Nenne-
    Zappade nån gång förbi ett program som handlade om friseringar där nere. Minns särskilt en rosafärgad historia som var figurklippt i form av ett hjärta. Fick genast upp denna bild i huvudet när du pratade om din frisering

  • kängu

    Haha "Nks lördagsrea", vad sjutton är det för nåt???!!!
    Jag önskar tydligen att det vore lördag idag...

  • Fru E

    Men vad ar det har???? Trodde jag var klar med tanten for denna gangen men nu kom det blod pa pappret nar jag var pa toa???? Fattar ingenting
    Tanten kom sent pa fredagen sa det kanske inte raknades som dag 5 i tisdags morse nar jag tog det forsta pergopillret?????

  • Ore

    Har tyvärr inga teorier, kan bara konstatera att tanten verkar vara på riktigt jävligt humör mot oss här... Är det så att hon hämnas på något vis? Är det så att hon tänkt sig att jävlas med oss ett tag, men lyckades missa koko och nu grämer sig.

    Behöver vi anlita någon form av exorcist för att bli av med henne?

    (Konspirationsteorier, moi? Vad pratar ni om )

  • MSW

    Nu tycker jag alla blödningar ska ordna upp sig!

    ..and same go for AF!!!

    Annars var det lite roliga fluminlägg att läsa ifatt!

    Nu har sonen även smakat potatis, det verkade funka det också!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!