• Pentan

    Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg

    Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
    själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.

    Ngn mer???

  • Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
  • Pentan

    Hej tjejer, la om maten fredag förra veckan och i dag söndag så har jag tappat 3,2 kg och ca 1-2 cm över hela kroppen!!

  • Anniis

    Pentan: inga kolhydrater då eller?

    Själv hade man ju bara gått ner 0,5kg

  • lönnsjö

    Härligt Pentan!! Bra jobbat
    Här går det bra, lite förvånad...brukar alltid trycka i mig ngt onödigt samtidigt som jag tänker "skitsamma det är en ny dag imorgon". Men denna gången har det inte hänt...har hittat lite vilja och j**lar anamma. Vägdag på torsdag. Ska planera in nga promenader oxå.Blev en skogspromenad med barnen idag. Backig terräng med barnvagn. Fick upp flåset bra.
    Fortsätt kämpa alla duktiga tjejer!!

  • Elide

    Äntligen en plats man kan känna sig "normal" på. Nån som förstår en och som vet hur svårt det är. Har testat en massa olika dieter. Har haft ett uppe håll med det där att tänka på vikten fram tills nu. Känss som det är dax att ta upp kampen igen..mot vågen.
    Nån här från Västerås, kanske?

    Nån som har några bra tips på att få ner sötsuget?

    Fortsätt kämpa tjeje och var stolta!

    Tessisen

  • zsandora

    Du har dag ett gått, min karl har mot all förmodan ätit eter GI idag.. Gjorde en god gratäng med köttfärs å zucchi (stavas?), jätte gott å enkelt.

    Glömde dock att väga oss imorse, får gära det ikväll å sen gå efter kvällsvikten....

    Pentan inte dåligt att gå ner så mycket, kul start! Slutat med godis mm lr bara lagt om maten???

  • Pentan

    Nej det stämmer - inga kolhydrater alls. Går riktigt bra faktiskt! Äter två cambridge soppor om dagen och sen middag i form av protein och fett.


    Anniis skrev 2008-08-25 07:23:03 följande:
    Pentan: inga kolhydrater då eller?Själv hade man ju bara gått ner 0,5kg
  • Pentan

    TACK


    Anniis skrev 2008-08-25 07:26:15 följande:
    Grattis förrresten det kom inte med; bra kämpat:)
  • Pentan

    Var hos tandläkaren i dag, eller rättare hygienisten. Ska dit på ett besök till samt laga lite hål och tandläkaren. När allt det är klart ska jag fira med en riktig tandblekning hos tandläkaren!!

    Ska bli såååå spännande att se om det blir ett fint resultat!

Svar på tråden Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg