• viktualia

    Nu har jag gjort det igen... del 8

    ... startat en tråd på samma tema!

    Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Telemarkgrrl

    Nenne har ju rätt förstås. När det är -30 så får man ta på sig tjockaste dunjackan och långkallingarna, när det är +2 och regn så förväntas man fortfarande se chic ut i nån liten uschlig kappa och kanske till och med ha kjol. Man fryser definitivt mer vid +2 och regn.

  • Zozo

    Nâsan, fötterna, rumpan.. you name it! Hellre ett vinterbad i +2 och regn i skane!!

  • nennesjuttioåtta

    Huvet på spiken, som alltid Telis!

    Zozo
    jag läste: hellre ett vinterbad i +2 och regn i skare... huuuuuh! Ajjj

  • MuffinsTönt

    Haha!

    Ni för roliga tjejer. Varken jag eller muffinsgrabben vill att jag ska flytta såå långt bort. Men men ... nöden har ingen lag. jag kommer se ut som michelingubben me -30graders klädseln.

  • Telemarkgrrl

    Det är ju det som är så härligt, Muffins! När det är så där kallt så FÅR man se ut som en michelingubbe och så kan man skylla det på tjocka jackan.

    Ska ni åka nånstans och åka skidor eller hur blev det?!

  • Telemarkgrrl

    Har ni blivit lurade idag förresten? Jag läste i tidningen att Max (hamburgerrestaurangen ni vet) i Borås inte ska få ha öppet under JVM (eller nåt sånt) i fotboll för att McDonalds har sponsrat jippot och dom inte vill ha konkurrens. Jag var helt övertygad om att det var ett aprilskämt men det var det inte! Så lite lurad känner jag mig allt.

  • nennesjuttioåtta

    hahahha, nä här var det två lura aprillo i tidningen. ett om att Leif Boork skulle satsa på att lira dragspel på en krog på läkerol Arena nästa säsong och en annan om att en kines ville bygga om Strömvallen (fotbollsarenan) till ett kinacentrum (liknande det i Älvkarleby).

    men att bli lurad av en nyhet som inte var ett lureri var ju lurigt!

  • Telemarkgrrl

    Ja, eller hur! Till slut hade dom fått uppdatera artikeln på nätet med "Nej, detta är inte ett aprilskämt." så det var antagligen inte bara jag inte trott på det.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8