• trofast

    Bröllop i sommar men några kg måste bort??

    Någon mer?

    Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

    Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

  • Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • sofiaaaa

    Ja, haha och det är just tanken på bröllopsfotona som både inspirerar och stressa mig. Men klart att vi kommer att vara snygga när den dagen kommer! När skall ni gifta er?

  • Mica o Krille

    Hallå, jag är på. Har idag börjat med cambridgekuren, kör min egen avriant dock, vanlig frukost bestående av fiberbröd o ägg. Sen ersätter jag lunch o middag med bars.
    Ska pröva 2 veckor o se hur det går. Måste ner FORT. Gifter mig om 39 dgr.. Och jag har gått upp i vikt sen jag beställde klänningen, inte bra inte bra!!

  • emizisen

    jag har som tur e drygt 4 månader kvar till vårt bröllop. gifter oss den 2 augusti!

  • jordgubbar och oboy

    Har också ganka långt kvar tills jg gifter mig. Men i slutet av september ska jag vara i mitt livs form!! Hade jag tänkt.

  • Tant M

    Har stått stilla nu ett par veckor, börjar idag på ren kur med Cambridge igen. Har tänkt mig att tappa kanske 5 kg till, och det hinner jag eftersom vi inte gifter oss förrän i augusti! Men viktminskningsprojektet startade innan frieriet och jag hoppas bli klar i mitten av maj. Kram på er o kämpa på!

  • sofiaaaa

    Ha, som jag trodde. Vägde mig imorse och det var +1,1 kg. Nåja, som det kändes igår trodde jag att det skulle vara ännu värre. Ska till gymet om några minuter. Hoppas det går bra för er andra!

  • alltidvi

    Dagen gick verkligen åt pipsvängen för mig. Har ätit kanelbullar + en varmkorv till lunch... får skylla på att jag kände mig supertrött+har förkylning på G. Nu måste jag verkligen skärpa mig. Det blir nyttig middag och nya tag imorgon.

  • MittiPrickBrud

    Hej!
    Två dagar har jag nu klarat galant om jag får säga det själv

    Ätit enligt menyerna, och tränat både styrka med gummiband och kondis via dans o promenader. Det känns bra , hoppas jag orkar fortsätta bara

    Är hungrig...
    Det är det värsta, vänja sig med mindre portioner av allt!
    Och att undvika sötsaker!

  • trofast

    trofast: startvikt(10/3) 68,8kg målvikt 58kg viktnedgång -2,1 sofiaaaa: startvikt (2/1) 80,2kg målvikt 57kg viktnedgång -7,9
    JGE: startvikt 75kg(23.1) 69,1kg målvikt 58kg viktnedgång -6
    avil: startvikt 56,6(1/2) ,53,0 målvikten 54,5 viktnedgång-2kg

    Klistrar in den här igen!! Kopiera och skriv in er om ni vill vara med på listan....

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??