• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • trofast

Jag står stilla ... Jag sköter mig verkligen men har knappt gått ner alls sista veckan.... (har mens kanske därför??)

Jag för dagbok och väger mig därför varje morgon. Det är så enerverande att det står samma siffror dag ut och dag in när jag faktiskt har så mycket som 7 kg kvar att gå ner......

Blääää skall dessutom till tandläkaren nu, megablääää...

• Mica o Krille
    trofast skrev 2008-04-04 08:28:37 följande:
    Jag står stilla ... Jag sköter mig verkligen men har knappt gått ner alls sista veckan.... (har mens kanske därför??)Jag för dagbok och väger mig därför varje morgon. Det är så enerverande att det står samma siffror dag ut och dag in när jag faktiskt har så mycket som 7 kg kvar att gå ner......Blääää skall dessutom till tandläkaren nu, megablääää...
    När man har mens brukar man gå upp nåt kg ju. Så efter mensen har du säkert gått ner mer. Om inte så är det ju fortf bra att du står stilla ist för att gå upp nåt kg o sen ner igen. Det betyder att det kommer komma en rusning neråt snart, alla stannar vi nånstans, håll humöret uppe, du klarar detta!!!!

Lycka till hos tandläkarn!
  • avil

trofast-så var det ett tag för mig med.Man stannar av lite ibland-o speciellt vid mens.
    Går bra.O tandläkarbesöket går bra med! .

• J G E

Va också hos tandläkaren idag hatar att gå dit! Hade en spricka i en lagning som behövdes bytas ut...kunde haft roligare för 940kr!
    Vikten har jag lyckats få ner till samma som innan resan så nu är jag på G igen.
    Idag hade jag planerat en lååång promenad men, men båda barnen är sjuka....får bli en sväng på springbandet i kväll när killen kommit hem!

• avil

trofast: startvikt(10/3) 68,8kg målvikt 58kg viktnedgång -2,7

sofiaaaa: startvikt (2/1) 80,2kg målvikt 57kg viktnedgång -9,1

JGE: startvikt 75kg(23.1) 69,1kg målvikt 58kg viktnedgång -6

avil: startvikt 56,6(1/2) ,53,0 målvikten 54,0 viktnedgång-2,6kg

alltidvi: startvikt 68kg(ca 1/3)65kg målvikt 58kg viktnedgång -3kg

långö2008: Startvikt 28/3 68,5 målvikt 63kg

emizisen: Startvikt 28/3 72 kg, målvikt 65 kg

mittiprickbrud: startvikt 26/3 67 kg, målvikt 58 kg

Mica o Krille: Startvikt 26/4 70kg, målvikt 60kg, viktnedgång -½kg

Tant M: Startvikt 13/1 66 kg, målvikt 53 kg, viktnedgång 8,6 kg

johannesson: startvikt 31/3 63 kg, målvikt 58 kg

Flyttade fram listan.O tänker själv "ge mig"! Slutar att gå ner.
    Men tänker se till att inte heller gå upp.
    Känner att jag inte "behöver" gå ner,o det är ju rätt dumt att göra nåt så risken kanske kommer att man inte mår bra sen.
    Väger nu ca 54 o det är okej,då jag är 165 cm.
    Köper nån slags "gördel eller korsett eller nåt" som kan hålla in magen i brudklänningen-det räcker .
    men kikar in o peppar er!! .heja,heja..

• avil

ja tack,fast jag skippade ju ett kilo....... så jag fuskar!!
    Men känner att jag ju inte måste gå ner det där kilot egentligen.Dumt att göra det bara för görandets skull,liksom.....

• J G E

Ja det verkar ju dumt...så kul är det ju inte

• MittiPrickBrud

står också stilla nu...
    tror dock att vikten är mer andel muskler nu hehe..

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??