• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • MittiPrickBrud

Jag går inte heller ner.....

• J G E

Jäkla skitväder det är här idag, jag som ville ut och promenera nu i kväll.....

• Augustibruden 2008

trofast,
    har du ngn av Ola Lauritzsons böcker?
    Om man äter för lite så går man ej ner...lite klurigt men komihåg att äta var 3:e timme!

• Långö2008

Jag byter ut lunchen varje dag mot nutrilett. I övrigt äter jag frukost, mellanmål och middag som jag brukar. Sockersuget är konstant men jag står emot än så länge. 2 veckor på måndag men ska inte väga mig förrän efter 4 veckor.

Måste motionera mera bara!

• MittiPrickBrud

lite OT men ändå inte... Ni som kämpar med att gå ner, har ni redan köpt klänning i mindre stl eller väntar ni så länge ni kan för att gå ner s å mkt som möjligt.

Jag tycker det är svårt att beräkna vilket stl jag kan tänkas "hamna på"... Samtidigt vore det ju så kul att ha den fina klänningen avklarad!

så hur gör ni?

• MsSandra

Vill bara önska alla lycka till med viktminskningarna!
    Tror på er, håller tummarna också :)

Oavsett kommer ni vara den vackraste bruden på er stora dag!
    MVH Sandra

• trofast

MittiPrickBrud.

Jag börjar faktikskt leta lite smått nu men kommer inte att köpa föränn kilona är borta. Jag skall ju bara ha en enkel klänning så det handlar inte om månaders leveranstid för mig. Jag har på känn att jag är på väg nedåt igen och sedan i måndags visar vågen -0,6 vilket känns skönt. Nu har jag exakt 7 kg kvar till målvikt och bröllopet är i augusti så det skall gå fint.

Jag börjar däremot bli otålig och vill börja planera men med tanke på det lilla bröllopet så är det lite tidigt. Jag och m2b kommer nog ta tag i saker i juni skulle jag tro.

• trofast

Augustibruden 2008.

Jag är medlem på GIviktkoll.se och tycker det verkar som en bra sida. Om jag inte missminner mig så är Ola med där liksom Paulún?

När man är med där är allting väldigt noga uträknat och jag fyller mina "staplar" ganska bra men har sällan varken tid eller lust för mellanmål + att det är svårt eftersom jag i första steget undiker frukt brukar äta avocado eller morot istället)

Jag tror det blir lättare när man går över på andra steget och får äta böner/linser/frukt igen??

Tack i alla fall flr ditt svar!!!!

• J G E

Jag har lånat brudklänningen av min tärna och den sitter precis nu, men tror att den kommer att sitta fint även om jag lyckas gå ner några kg! Idag ska jag lämna in den på kemtvätt så att den blir helt vit och fin igen....
    I kväll blir det gympa för min del och imorgon vägning....

• Augustibruden 2008

Ola L. har startat Giviktkoll.se

Om du äter mellanmål kanske du går ner ännu fortare...

Jag själv är inne i en svacka o det går si så där. Funderar
    på att börja m Naturdiet el Cambridge för snabbare resultat...
    Få se.
    Gifter mig i augusti o vill gå ner 10 kg.

Ngr tips?

Ska ut på en låååångpromenad nu!

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??