• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • Zilba

Hej ny här!
    Jag har som mål att gå ner 2 kl i månaden fram till bröllopet.
    Då väger jag 70 kl på den stora dagen. ( är 1.80 lång)
    Tänker svulla i helgen och sona mitt straff senare.

• emizisen

Så länge man inte frossar i helgen borde det ju gå rätt bra så länge man tränar lite också. påsken blir ju perfekt eftersom det är 4 lediga dagar som man hinner träna på. Ja för oss som inte jobbar helger förstås. tror jag börjar med en springtur i eftermiddag, om det bara kunde sluta regna!!! sen blir det påskfest imorgon. man skulle haft en bild på sin brudklänning nånstans lättåtkomligt så att man kan titta på den när motivationen tryter :)

• jordgubbar och oboy

Jag har satt upp en bild av en gris på skåpet där godiset står, hoppas att det hjälper

emizisen skrev 2008-03-21 09:43:55 följande:
    man skulle haft en bild på sin brudklänning nånstans lättåtkomligt så att man kan titta på den när motivationen tryter :)
  • emizisen

den bilden av grisen skulle jag behövt. åkte hem till mina föräldrar nu i eftermiddag. vad bjöds: kanelbullar och tårta såklart. vad gör man. tog visserligen inte jättemycket men lite måste man ju eller? usch vilken dålig karaktär jag har. hoppas det går bättre för er andra. kämpa på!

• blivandefrularsed

Man måste få unna sig något ibland också och när det bjuds känns det trist att säga nej. Tycker inte alls att du har dålig karaktär. Det hade du kanske kunnat haft om du åkt till ICA och köpt en påse med tio stora bullar och stoppat i dig

• alltidvi

Måste nog göra något likanande Fast det är snarare på jobbet som godisarna slinker in... får väl sätta en bild på datorn...

Det har faktiskt gått ganska bra med godisätandet i helgen, däremot har det gått sämre med motionen men det beror mest på att jag blev insnöad på landet... Nya tag denna vecka!

jordgubbar och oboy skrev 2008-03-21 10:05:48 följande:

Jag har satt upp en bild av en gris på skåpet där godiset står, hoppas att det hjälper
  • jordgubbar och oboy

Samlade kraft och mod och ställde mig på vågen idag, - 0.5!! Fattar ingenting, inte precis som om jag hållit igen på maten denna helgen.. Mkt märkligt, bara att tacka och ta emot! Dom där räkäggen kanske är nyttigare än vad man tror?

• MittiPrickBrud

Sådär!
    Nu är påsken över, och NU är det uppstramning som gäller!
    Igår var jag så duktig och gjorde en inköpslista efter en som jag tror bra viktminskningsmeny, och sen blev det storhandling av bara nyttiga produkter. Har också planerat in träningen i min kalender, vilket innebär att jag inte kan sitta här o softa så mkt längre, snart dags för första passet

Känner mig motiverad och på gång nu...
    Baske mig, nu ska det ske!

• trofast

Hej vänner! Påsken var inte bra, hmpf.... ingen viktminskning denna veckan. Nu har jag bestämt mig för att köra GI vilket är nytt för mig. Jag är idag inne på min andra dag och det känns riktigt bra.

• alltidvi

Jag har inte heller haft någon viktminskning denna vecka... och tyvärr så gick det åt skogen med inget godis här på jobbet eftersom det stod ett godisägg på mitt skrivbord som inte gick att motstå. Nu har jag givit bort det så att jag inte ska kunna äta mera... får nog sitta ett tag på cykeln hemma ikväll som "bot".. Imorgon blir det riktig träning!

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??