• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • avil

alltså -nu går jag upp??
    vet nån om man "normalt" går upp /samlar vätska veckan innan mens??
    Hoppas det är nåt sånt...
    Går inte direkt UPP,men går ej heller ner....

• jordgubbar och oboy

Avil, själv samlar jag på mig vatten som en kamel innan mens. Men det brukar "rinna av" efter andra, tredje dagen.

• emizisen

ok, sitter nu framför datorn som ni säkert förstår :) de är ju så kul att planera bröllop eller hu? men tanken var ju att jag skulle iväg och simma. lir tokig på mig själv och min disiplin ( elelr rättare sagt min brist på disiplin). ok nu drar jag iväg mig. oj oj oj!

• bofinkarna

Jag vill också gå ner :)

• alltidvi

Någon som har något tips på hur man ska kunna sig ifrån godiset nu under påsken?

• jordgubbar och oboy

Ställa vågen mitt på bordet!! Skämt åsido gud jag kommer att behöva ALL min viljestyrka jag är en sån hopplös godisgris!

• MittiPrickBrud

ansluter, även fast jag inte längre vet om det blir av i augusti som beräknat...
    vissa käppar i hjulet som jag inte vet hur vi ska ställa oss till ännu.
    men vikten är ju angelägen att få ner i vilket fall så:
    Jag hoppar in här och hoppas på mk uppmuntran och pepp. har så dålig ork och fuskar väldigt mycket hela tiden nu. Hänger nog ihop med bakslaget , det inser jag, men ändå...

Behöver ner en sådär 8-10 kg men har ingen riktig plan förutom att äta vettigt och RÖRA på mig MER!

• avil

ja,jag jobbar ju ihelgen OCH har faktiskt beslutat mig att jag ska/får äta några godisar!! o lite god mat!
    Annars är det inget kul att leva!
    Så man kan ju tänka sig lite för på vad man äter-men ändå äta!
    Sen efter påsk blir det hårdträning igen!

• niklasbivandefru

Har hållt igen på godis o annat onyttingt under några veckor o nu kan jag andas i min klänning!!! phuu!! i helgen är de provning igen o hoppas hoppas att den passar

• MittiPrickBrud

För mig är det en liten fälla att tänka att jag kan "unna mig", eftersom det blir så många sådana tillfällen, speciellt i dessa tider med påsk och så. Jag älskar godis och god mat!

men jag ska försöka jämna ut det hela med lite motion i alla fall, och sen ta nya tag rejält efter helgen.
    Glad Påsk!

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??