• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • frusalo

trofast: startvikt(10/3) 68,8kg målvikt 58kg viktnedgång -0 sofiaaaa: startvikt (2/1) 80,2kg målvikt 57kg viktnedgång -7,9
    JGE: startvikt 75kg(23.1) 69,1kg målvikt 58kg viktnedgång -6
    frusalo: startvikt 68kg(1/2) målvikt 60kg viktnedgång -2,7

Hade visst redan gått ner lite i vikt sedan jag vägde mig sist. Fast jag inte gjort något spec... Glad blev jag!!

• Stardusty

Sofiaaaa - vi gifter oss ocskå den 18e!! Var gifter ni er?

Fyller på listan: startvikt 81kg(14/3) målvikt 65kg viktnedgång 0

• alltidvi

Jag hoppar gärna på denna tråden. Jag kämpar med att försöka gå ner ca 10kg tills nästa år, men helst så fort som möjligt. Problemet är att jag, liksom många andra, är en otrolig godisgris. Det är alltid svårast för mig att motstå godis o dyl när jag är trött och stressad så jag har börjat sova MYCKET mera och det fungerar faktiskt! :) -2,5 kg på 2 veckor. Tyvärr slinker det ner lite godis då och då men det är iaf mindre än tidigare.

• avil

Ja,det ÄR skitsvårt.
    O vist märker jag att om man ser till att äta ordentligt regelbundet så blir man LITE mindre godissugen...Men inte fullt ut!

• alltidvi

Skriver in "mina mått" också:
    Startvikt 26/2: 68 kg
    Målvikt: 58-57 kg
    Viktnedgång: -2.5 kg
    Vikt 10/3: 65,5 kg (Är med i VK så jag försöker att hålla mig till att bara väga mig på måndagar..)

Ska åka skidor hela helgen så hoppas på att ha minskat minst 0,5kg tills nästa måndag...

• avil

trofast: startvikt(10/3) 68,8kg målvikt 58kg viktnedgång -0 sofiaaaa: startvikt (2/1) 80,2kg målvikt 57kg viktnedgång -7,9
    avil: startvikt 56,6(1/2) ,52,0 målvikten 54,5 viktnedgång-2kg

• avil

avil: startvikt 56,6(1/2) ,53,0 målvikten 54,5 viktnedgång-2kg

ändrade min målvikt.53 kg blir bra!
    Det är ju kanske inte så mycket ,men jag verkar inte vilja gå ner mer......Hur som så är det bara det på magen som ska bort till brudklänningen ska på .
    Jag VET att jag egentligen är i bra vikt...

• sofiaaaa
    Stardusty skrev 2008-03-14 12:10:48 följande:
    Sofiaaaa - vi gifter oss ocskå den 18e!! Var gifter ni er?Fyller på listan: startvikt 81kg(14/3) målvikt 65kg viktnedgång 0
    Vad lustigt! Vi gifter oss i Södertälje. Ni?

Du har säkert sagt det flera gånger redan, hur lång är du?
  • J G E

Har varit ute på en 45minuters snabb promenad idag , så nu kanske man får unna sig ett glas vin i kväll....trevlig helg!

• trofast

Vad blir det för mat i helgen? Är så jäkla sugen men vet inte om det blir en mörk chokladbit imorgon??

Idag blir det gooood mat (fast helt rätt).......

Kramar

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??