• trofast

Bröllop i sommar men några kg måste bort??

Någon mer?

Det skulle vara roligt att få lite sällskap mot trivselvikten och "rätt" strl på brudklänningen!

Jag gifter mig i augusti och har alltid sagt att jag skall gifta mig i strl 36, hihi!! Jag måste ner 8-10 kg och vill gärna ha sällskap. Någon som vill hänga med??

• Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??
  • EldHav

Ja, det är värdelöst när det står still... Har gjort det för mig sen januari, det är en ond cirkel. Motivationen kommer först när man går ner, men man går ju inte ner utan motivation... Bara att ta sig i kragen.
    Men nu har jag beställt klänningen, skräddarsydd, så för mkt ska jag nog inte ner

• trofast

En blygsam viktnedgång på -0,2 kg denna veckan, bläääääää

trofast: startvikt(10/3) 68,8kg målvikt 58kg viktnedgång -4,3

sofiaaaa: startvikt (2/1) 80,2kg målvikt 57kg viktnedgång -9,1

JGE: startvikt 75kg(23.1) 68,2 kg målvikt 58kg viktnedgång -7

avil: startvikt 56,6(1/2) ,53,0 målvikten 54,0 viktnedgång-2,6kg

alltidvi: startvikt 68kg(ca 1/3)65kg målvikt 58kg viktnedgång -3kg

långö2008: Startvikt 28/3 68,5 målvikt 63kg

emizisen: Startvikt 28/3 72 kg, målvikt 65 kg

mittiprickbrud: startvikt 26/3 67 kg, idag 14/4 -2 kg ; 65 kg målvikt 58 kg

Mica o Krille: Startvikt 26/4 70kg, målvikt 60kg, viktnedgång -½kg

Tant M: Startvikt 13/1 66 kg, målvikt 53 kg, viktnedgång 9,4kg

johannesson: startvikt 31/3 63 kg, målvikt 58 kg

• Augustibruden 2008

Hej på er,

hur går det för er??

Här är det dystert...kan ej hitta motivationen!
    Kört Gi men jag unnat mig o står still på vågen...vill gå ner 10 kg.

• J G E

Hinner inte med mina mål med träningen eftersom att vi flyttar på torsdag så gäller det bara packa,packa,packa all ledig tid!
    Vägde min i morse och vågen stog iaf still, alltid något .
    Jag får ta någon super kur sen när vi kommit in i huset...hehe finns det sånna? Vill ju ner minst 6 kg till innan 26 juli!

• Augustibruden 2008

Jag kommer köra stenhårt fro.m imorn!!!
    Funderar på att träna, äta tallriksmodellen + byta ut 1-2 mål per dag mot Naturdiet...men bara under en kort tid.

Fick mycket inspiration när jag läst "Må Bra" tidningen
    Känns ju sunt m motion o bra mat, men i början kan man
    köra vissa mål m pulverdiet vid snabbar resultat.

• Augustibruden 2008

Ska alltså bara äta Naturdieten en kortare period, sedan träna & äta bra!

• MittiPrickBrud

bra augustibruden, kör hårt!

Själv har jag svårt att få till träningen. Min kropp gör ont och då är det svårt att träna rätt. Men jag kommer igen, det måste jag helt enkelt. Håller mig i alla fall kvar på -2 så det är positivt i alla fall....

• trofast

Oj håller tråden på att dö??

Här går det tröööögt..... vågar inte ställa mig på vågen men sköter mig i alla fall för tillfället. Har haft en dålig period men åker på semester om några veckor och vill gärna i bikinin!!

• emizisen

tråden precis som min motivation håller på att dö verkar det som :) Fast jag måste säga att det fina vädret ändå har hjläpt till lite med det. man börjar känna den där paniken lite mer att skit också. nu måste man ju komma i de där fina sommarkläderna som hänger i garderoben. Jag har än så länge bara lyckats gå ner från 72 till 70 så jag har några kilo kvar. sakta men säkert borde ju va det bästa eller hur?

trofast: vad härligt med semester, klart att du kommer komma i bikinin innan dess! Vart bär det av?

• J G E

Hej, nu är jag tillbaka efter flyttande och packande, skönt att ha internet igen!
    Tråkigt att tråden blivit trög, hur går det för er, kom igen tjejer nu kör vi!!!
    Svårt nu när man vill grilla flera gånger i veckan, har ni bra tips på grillmat?
    Lax provade jag och det är ju supergott att grilla...
    Ska storhandla i dag och då blir det massa sallad och grönsaker!
    Ska prioritera att packa upp springbandet i helgen!
    Kör hårt!

Svar på tråden Bröllop i sommar men några kg måste bort??