• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nides

    Godmorogn..

    En sån härlig söndag det ska bli idag. :)

    Tack alla för senast. Det var riktigt mysigt att ni kom. Synd bara att tiden aldrig räcker till. :)

    Jag har inte vart i närheten av varken min mail eller BT på 2 dagar. Så jag har förmodligen missat massor. :D Vaddå TV??
    Pls fill me in!!!!

    KRAM KRAM

  • Addiz

    God morgon tjejer! På Uppdrag Granskning (på ettan eller tvåan) så pratade de om präster som tog betalning svart etc... Där visade de en tjej som kollade BT (de pratade om att det diskuteras mycket på forumen, om präster som tar betalt) och de visade hennes dataskärm, och då var vår tråd högst upp, och så var den med en gång till när de scrollade neråt bland ämnena... :) Finns som WebbTV på den här adressen: svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=71340&a=854309&lid=senasteNytt_719806&lpos=rubrik_854309
    Men det är ganska långt in i programmet, typ efter 35-40 minuter..

  • Ab fab

    God morgon

    Stinker vitlök. Vi var på Knossos o käkade. Gott men myyycket vitlök Sen var det Gessle. Bra konsert, ingen regn men Gessle är ju inte min favvo. Men helt ok. Kanonljud. En sväng på Linnégatan efteråt.

    Nu är det packningsdags. Vi sticker till sommarstället vid två idag. Ser fram emot mina två dagar i Stockholm om inte annat.

    Fniss.. kul med tråden i TV

  • Carma07

    Godmorgon

    Idag blir det städa , greja i trädgård och bröllopsplanering som gäller.

    lykke: Om ni sticke vid två idag, så borde Addiz dyka upp på förmiddagen?

    MissP: Det är typiskt att vakna så tidigt när man är ledig. Men även om man vaknar tidigt är det ganska skönt att inte behöva stressa iväg någonstans.

  • Nides

    Hej igen...
    Sitter o försöker bocka av saker men det kommer mera... hehehe

    Hur gör ni med tårspade?? Ska ni köpa o gravera?? Tittade på calligrafen, men det kostade jätte mycket..
    Vet inte var man hittar nån snygg utan det kostar skjortan??

  • Nides

    Var oxå vid slottskogsvallen igår o lyssnade på Gesle en sväng. Vi var inte inne men vi satt utanför med ett stort gäng o hade picnic med massor med vin.
    Att det blv sån fin väder var ju helt otroligt.

    Lykke: vad tyckte du om knossos??
    När vi var där tyckte jag att servicen var urdålig o de var allmän otrevliga!!!!

  • Carma07

    Nu har jag också sett vår tråd.

    Nides: Hmm, tårtspade har jag inte tänkt på. Jag skulle nog kunna tänka mig att bara köpa ett par vanliga på duka eller nått. Vi behöver ändå nya hem.

  • Addiz

    lykke: tänkte åka härifrån vid 11-11.30, funkar det?

    Sen kommer jag väl till dig vid 13-tiden Carma... Vad tror ni om det? Jag måste bara ringa er och få era adresses...

  • Carma07

    Addiz: Det funkar bra med tiden. Hinner du kika din mail innan du åker?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4