• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Måste fråga en viktig sak ...

    ... är det äntligen fredag

    Säg ja!

  • Hilde

    Grattis till make med fortsatt jobb MC

    ÄNTLIGEN FREDAG !!!!!!!! *hojtar*

    Här har varit en intressant dag. Det har varit en journalist från lokaltidningen som ringt under veckan. Idag fick han äntligen tag på mig. Han vill visst skriva lite om lilla mig ..... Så jag ska bli by/stads känd... vi ska åka runt o titta på hus bl.a. Känns lite konstigt. Han hade tagit reda på massor om mig redan före samtalet. Så jag var mest tyst under samtalet. Man undrar ju varför han har läst på sådär. Jag är ju absolut ingen känd människa inte ens i den här byn.

    På torsdag kommer han hit iallafall.

    Kom just på nåt... måste hinna städa ordentligt innan torsdag.!!!! Som småbarnsförälder är inte städning högprioriterat kan jag lova....

  • anne på grönkulla

    Vad skönt äpv, den tiden ihop kan ni vara väl värda!

    Kul Hilde. Min egen erfarenhet av journalister är du "sådär", minst sagt - men denna låter ju som att han är ute efter dina kunskaper o inte en snaskhistoria. Så jag tycker vi tar lite bubbel på det med. Man kan inte få för mycket på fredagar va?

    För, Cm, svaret är ja!

  • Cybermamman

    Håller fram ett litet glas och bjuder alla på nypoppade popcorn och chips. Vassego!

    Hilde ska bli kändis ... coolt

  • Hilde

    Nja Anne jag vet ju inte vilken sort han är. Det är det som är kruxet. försökte googla lite för o se hur och vad han skriver. Verkar mest vara för lokala saker, men frågorna gällde delvis något annat, så jag måste nog vara förbaskat påläst innan torsdag iallafall.

  • anne på grönkulla

    Men även om lokatidningarna naturligtvis hyser en o annan Janne-Josefsson-wannabee de med (alla måste vi börja nånstans) så är ju risken kanske mindre där än på vissa andra håll.

  • Hilde

    Ja du har väldigt rätt Anne. Du är en mycket vis kvinna

Svar på tråden Äntligen fredag del 8