• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

Häj, häj.
    Schlagerlörda idag

• mammacatta

Jag har fått för mig att man gör nån slags sprit på kvitten.

Men så är jag från en familj med... stor umgängeskrets.

Känns lite konstigt att säga att vi har spritvana, det är ju inte alkisar vi pratar om. Bara representationsmiddagar, där kan det bli konstiga spritsorter om ni hajjar hur jag tänker.
    Morfar är en något av en visa på travet. När min man blev inbjuden på Årliga Middagen så visade det sig att det fanns VÄRSTA skrönorna från 60 och 70talet om den där middagen. Tydligen så satt de uppe till 8 eller så och spelade kort. Och drack sprit då. Mormor var INTE glad när morfar drällde hem kl 9 i en taxi... Jag har å brås på!

Ja, jag är en j*vel på kort.

Vi har alltså tagit morfars efternamn, det är så jag fått höra Historierna.

• äntligen på väg

*vinkar tillbaks*

• Fru Cinderella

*vinkar till er alla*

• äntligen på väg

Idag har jag träffat svägerskans lille bebbe... sååå söt!
    Vi köpte ett litet adidas-set med tröja och byxa till honom som var hur gulligt som helst, men alldeles för stort visade det sig. Fast bättre det än alldeles för litet ju...
    Kan avslöja att vi även har ett paket med kläder i stl 50 liggande här till honom. Hade ju tänkt hälsa på dem redan på BB men så blev det inte så och två veckor senare är ju dom kläderna för små . Som tur är har jag en arbetskamrat som vet att hon kommer få en pojke så jag får ge kläderna till honom istället.

• äntligen på väg

*vinkar hej vilt runt omkring*

• äntligen på väg

Ja, och det fanns massa gulligt att välja på. Var lite inne på ett fleece-set i blått och brunt med luva och allt... Och alla små söta skor! Fast så små bebisar behöver väl egentligen inte ha riktiga skor, eller

Svar på tråden Äntligen fredag del 8