• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Var blev det förresten? "Längre bort" är ju ungefär överallt det...
    Du får skriva ett mejl eller nåt.
  • mammacatta

www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2112101.html

Nu börjas det. Jag ljuger aldrig, men det är INGEN som tror på att jag hade 95-60-90 när jag var yngre. Jag vägde väl 75 då. Mindre och jag ser bisarr ut.
    Men vissa av dessa vikter får mig att tänka anorexi...

• anne på grönkulla

Jo, jag tycker inte jag är fet även om mitt BMI säger det (även om jag är större än jag vill). Jag är strax under 170 och försöker kravla mig ner mot 75 kilo... men är så tungt byggd att jag tror allt under det skulle bli helkoko

• mammacatta

Ja, jag har aldrig förstått varför ALLA måste vara trådsmala. Jag tycker att i många fall så är det för lite helt enkelt.
    Jag har några jättepyttiga polare som inte alls ser magra ut. Sen har jag några större som skulle behöva gå upp några kilon för att se bra/friska ut.
    INDIVIDUELLT. Inte ett ord alla lärde sig i skolan...

• Rystall

Hörrni tjejer!
    Är det så att det bara är 4 som skall bo på vandrarhemmet i Sthlm? Då kan jag ju avboka det stora rummet. Det skall dessutom vara betalt den 4 mars. Men det löser sig.

• Fru Cinderella

Vi ska åka utomlands på bröllopsresa!!

Får det i present av svärisarna! Är i helt totalt chocktillstånd.. speciellt eftersom de till och med försökt prata ur min blivande bröllopet för bara 2 månader sen!

Så nu ser det ut som två härliga veckor i Tunisien!

• mammacatta

*wow*
    Va roligt cindy!
    :D

Ja Rystall, det kan du nog göra. Men vi frågar ÄPV en gång til för säkerhets skull:
    ÄPV: ska du verkligen inte åka till stockholm?

Vi kan väl bestämma en dag när vi sätter oss och för över stålar så du kan betala. Typ 1a mars, eller vad säger ni andra? Du betalar väl via internet, rystall? Det är... tisdag nästa vecka. Måndag är 29e feb, jag ska till mvc för cellkoll, så jag tror tisdag är första.

• anne på grönkulla

Måndag är 26 februari, jag är på resa och jag har födelsedagar i familjen både söndag o måndag.

Kul med resa Cindy!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8