• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

Nu ska du inte vara så blygsam apg, vi kan väl få drömma om att du är .. Hm låt mig se. Drottningen av Saba

• anne på grönkulla

I nästa liv, kanske!

Mer bilder på bloggen nu, förresten - jag ligger ju efter med publiceringen så de är sen före jul, men bättre sent än aldrig!

• Cybermamman

Åh det var jättelänge sedan jag spanade på din och Hildes sidor. Jag är en urusel surfare men idag har jag skaffat mig en advokat så nu blir livet genast mycket enklare och surfigare

• Cybermamman

Borde jag inte tycka att det är en bra hjälp, jag som var så glad idag

• Cybermamman

Jag hoppas det är en bra men det vet man väl inte förrän det är försent kan jag tänka. Jag tänker fortsätta vara glad och hoppas att allt skall ordna sig så bra så bra

• Cybermamman

Det är smällar man får ta, vi ska reda ut en gamma krigsskada

• anne på grönkulla

Jotack, jag vet - samma här - oftast är det ju inte av eget val som man hamnar i situationen där man behöver en...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8