• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

ÅHÅÅÅÅ, men då var bara 6an uppåner...:D
    Faran med bildminne skulla jag säga.
    Då är 1a en...FREDAG!!!
    Kanske lite dumt, ska vi ta torsdag istället? Det går ju några dagar på helgen, bankerna är ju lite så kinkiga om transaktioner på lö/sö.
    4e blir ju en måndag isf, å då ska det ju vara inbetalt.

Man vill ju inte att nåt företag ska sitta å häcka på våra pengar i onödan

• anne på grönkulla

*avis på er som får ses allihopa, har fortfarande inte hittat nån lämplig ursäkt att vara hemma då och har massor här samtidigt - det var ju sååå kul att träffa Gable*

• mammacatta

Vad sägs om ett "viktigt möte gällande min framtid"?

Ludde gråter, borde trösta lite.

• Fru Cinderella

Ja ska bli supderduper roligt! Har inte vart utomlands sen -99. trodde inte det skulle ske på än ett par år till, inte med vår ekonomi Föräldrar kan vara riktigt söta ibland!

• mammacatta

Hur rättfärdigar dina svårisar DET totalbytet? Från "du ska inte gifta dig" till "vassego en bröllopsresa"?

Jag står här på sidolinjen och tittar på en sån svårismatch. Jag vet inte vilket spel det är, jag har lite svårt att klara ut reglerna. Känner inte ens igen bollen.
    Jag tror att jag måste sätta mig på läktaren och ta en korv eller nåt.

• Fru Cinderella

Vi åker nog en vecka efter bröllopet så runt den 5 maj..

Ja du.. de har kanske förstått att vi menar allvar? Har faktiskt ingen aning..

Men det verkar inte bli tunisien.. ALLA säger ju hur mycket negativt om det landet som helst.. har ni några tips?

• mammacatta

Thailand?
    Men i maj så är medelhavet FANTASTISKT! OM vi åker så blir det just i maj, och det blir spanska fastlandet. Allt är så grönt och vacker då och infödingarna är inte less på alla turister än. Värmen är skön utan att vara olidlig som den blir framåt juli-augusti.

• anne på grönkulla

Jag tror inte alls Tunisien måste vara fel, men det var iochförsig 15 år sen jag var där. Annars, Italien, Grekland, Turkiet, Egypten?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8