• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Usch, vad kasst det var på melodifestivalen idag :(

Men nu är det RatRace

RatRace GOOD!

• Fru Cinderella

En underbar film på 4:an (Det är nyheter nu).. den började halv... o du kan fortfaraned hänga med om du vill.

Handlar om 6 personer som spelade på ett hotell i LasVegas o vann en mark i stället för pengar. Hotellägaren skickar ut dem på en tävling om 2 miljoner. Den som först tar sig till ett bankfasck i NewMexico vinner 2 miljoner dollar.. tävlingen har precis börjat o de har gett sig av.. så det är helt lungt att hoppa in in.. VERKLIGEN sevärd.. den är underbar

• mammacatta

Godmorgon!
    Fick sovmorgon till 8 eller så, helt underbart!

Men det grusas lite av den fantastiska träningsvärken jag har i låren...
    På väg till bussen igår så stöp jag 2 ggr i nedförsbacken. Halt. Men jag tappade inte vagnen! Pojarna hängde som kläder på tork i sina selar, men ingen annan än mina lår kom till skada. Jag släppte inte mitt stenhårda grepp om vagnen... Därav krampen i låren.
    *aj*

• mammacatta

Tack...
    Jag tar gärna flaskan. *norpar den*

• mammacatta

Måste brkalga mig lite medans P är ute å handlar.
    Svåris har annonerat ett beök idag. "Vi kanske kommer förbi". Så P fick stora städskälvan opch for runt som en galning i morse. Sen har vi väntat. Och väntat. *suck*
    Nuu är det dags att göra mat och ingen svåris. Kan sätta en peng på att miffot dyker upp efter maten när det är välling och pyjamas-dags.
    *grrr*
    Eller som hon brukar: mitt i maten. För vi äter inte kl 5 som alla andra , utan 6 eller så eftersom P slutar 5.

Får man hata sin svåris? Jäääädra tant.

• mammacatta

www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp&frames=2&pagesrc=search%2Fmaklarutbud%2FNPI%2Dlista%2Easp%3Ftype%3Dsok%26service%3Dhemnet%26action%3Dsok%26caller%3Dmain%26statisticsservice%3Dhemnettogp%26urval%3D1%26area%3D19%26kommun%3D227%26kontraktid%3D1%26boendegrupp%3D1%26boendetypid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%26agandeformid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%2C106%2C107%26prismin%3D0%26prismax%3Dmax%26nrofrooms1%3D0%26nrofrooms2%3Dmax%26livingarea1%3D0%26livingarea2%3Dmax%26avgiftmin%3D0%26avgiftmax%3Dmax%26prod%3D0%26visning%3Dno%26daysago%3D3%26pagesize%3D20%26order%3Dkommun%2Comrade%26searchview%3D1%26page%3D1%26&statisticsservice=hemnettogp
    Undra om d fungerar...

• mammacatta

Ja.
    Det är huset i Essvik på Violvägen och det i Nävsta.
    Nåt sånt hade jag tänkt mig. Eller VI tänkt OSS.

Hon dök iallafall aldrig upp tanten. Inte är jag ledsen för det. *hehe*
    Jag misstänker att hon körde förbi här och såg morsans bil stå utanför (vi lånade igår för hemfärd från travet) och låtsades att de inte "hade tid" eller "kunde" komma förbi.
    Som tur är är morsans hat mot samboidioten likadant tillbaka. Det är bara synd att puckot inte uppfattat att jag lätt avstår från att träffa "det" alls nå mera. Ingen skulle vara mer nöjd än jag om jag slapp se ljugpottorna en enda gång mer. I hela livet.
    Så illa är det.
    Jag blir så jädra arg när jag måste sitta och vara trevlig med folk som gör sig OMAKET att komma och vara spydig, dryg och ljugig.

Nu pratar vi om nå trevligare.
    Nåt kul på gång nån?

• anne på grönkulla

essvik, bra planlösning o fräscht badrum, men jag skulle nog måla om (den roströda är fin men tror jag skulle tycka det vore väl mörkt i längden o tröttna)

Svar på tråden Äntligen fredag del 8