• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

Hm .. det förklarar saken ... alltid nåt som ska tränga sig ut

• Cybermamman

Kvitten ... vaaad kan det vara Bär?

• Hilde

Ha ha Anne på G

Jag har inga skelett i garderoben. Det jag är rädd för är att jag ska få stå till svars för andras gamla benrangel

Jag får nog ta o knåpa ihop ett mail flickor. Här blir jag bara för kryptisk. Ja ja, inga mail ikväll iallafall.

Gissa vad jag gjorde ikväll...?
    Jooo jag drack lite gott bubbel. Sött o blaskigt, men jag surplade minsann i mig en halv flaska. Mammor som ammar och inte brukar dricka alkohol ska inte dricka en halv flaska bubbelvatten.... NIX! Jag vaknade av att tösen gnällde och ville amma... jaha, då först kom jag på att jag ju druckit lite vin (hmpfrrr) så in i köket o blanda välling istället. Tösen blev mätt och trött, men jag hann visst börja känna mig bakis smällus. Nu sitter jag här i soffan och hoppas att den lilla smörgåsen och det stora glaset mjölk ska laga snurret i magen o huvudet

• Hilde

Föresten MC du har så rätt så rätt. Ska ju börja söka jobb snart... så lite PR är faktiskt inte så dumt

Kvitten är gott!
    Jag käkade en del sylt med kvitten när jag var på "rädda-herrgårds-resa-praktik" i Estland. Kvitten och aronia. Efter den resan visste jag föresten att aronia är en bärbuske och inte bara häckväxt. Mina grannar tycker jag är konstig som planterat aronia bland vinbären... de skulle bara veta vad god sylt det blir av dem.

• Rystall

God morgon alla mina goa vänner!!
    Nu är det frukost.

• mammacatta

Det är bergis skeletten som tar alla udda strumpor!

Nu ska jag åka låååång och krånglig bussväg till Bergsåker där det är V75 idag. Kul med lite underhållning!

• anne på grönkulla

Jag mitt nöt trodde ju kvitten var en sorts citrus, eftersom man gör marmelad på den, men det ser ut ungefär som en handgranat (något större än ett päron elelr äpple och klumpigare i formen) och är oätlig rå.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8