• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Ingen make har ringt till mig :(

Hmm.. det kanske beror på att jag inte har någon make Än.. ;)

• mammacatta

Men snart cindy!

Jorå gable, söt men KORTHÅRIG. Förresten, stryk söt, säg ful istället. Jag är svettig pga Willes eskapader. Han har tydligen fått lärt sig att kissa själv på dass. Så det gjorde han. Men han glömde två viktiga saker: dra av sig byxorna och sätta sig på toaletten.
    *suck*
    Å inte blev det enklare av att vi var på kyrkis... *dubbelsuck*
    Sen är jag småsjuk och jättefläckig. För å inte tala om lukten som sprider sig runtom i min omgivning. Svettig, lortig och småsjuk. Intressant kombination.

Hilde; min hittahus-krav-lista var lite kortare än din:
    Kommunalt vatten
    kommunalt avlopp

Jag är inte så kräsen på resten, gillar ju åxå att pula. Men om jag hade råd så skulle vi absolut bygga nytt.
    Grejen är att dårarna härikring vill att man hostar upp 1,6 för en 70talare låååångt utanför farlederna (läs stadsbussarna). NEJ säger jag. Tänker absolut inte betala hutlöst pris för ett renoveringsobjekt!

• mammacatta

Håll tummarna för oss. Nu kl 3 ska P träffa sin chef. Då får vi veta om han blir kvar eller om han blir arbetslös.

Jag är faktiskt orolig nu. Det finns en chans att han måste sluta om nån månad...

• Gable

Håller båda tummarna för herr MC!

Hoppas hoppas hoppas hoppas

• anne på grönkulla

Håller tummarna!

Diskuterar själv framtiden med min arbetsgivare just nu - det är ju inte lika dramatsikt, men villkoren är lite oklara just nu. Så all min sympati!

• Gable

Håller tummar och tår för er allihopa!

• mammacatta

JAAAAA, det gick bra! Han har jobb!!

Å 2 lök mer i månaden!

:D::D:D:D:D:D::D:DF:D:D::D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:
    Å tusen till likadana!

Tack för att ni håller tummar - sånt kan behövas! Jag har liksom inte haft tid mitt i en spya å tre hysteriska utbrott.(för naturligtvis måste wille GÅ i spyan som ludde lagt överallt)

• mammacatta

Några extra kolon å ett F.
    Jo ja tackar ja.
    :D:D:D:D:D

• äntligen på väg

Äntligen fredag. Stort grattis till familjen MC Härligt med glädjebesked på fredag eftermiddag!!

• äntligen på väg

Ikväll ska jag och maken myyyyyyysa .

Han har ju varit bortrest i veckan så ikväll hoppar han över sin träning och jag har tackat nej till ett hudvårdsmingelparty (vad nu de e fnåt ). Så nu är Asti´n lagd på kylning

Svar på tråden Äntligen fredag del 8