• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

Sååå hungrig nu... och drygt en timma kvar till schlagern och vi har inte handlat än, så, det är bara att inse, det blir köpmat ikväll...

• äntligen på väg

Då tycker jag att du ska piffa till det hela med ett glas rött till

• äntligen på väg

Men oj ! Kom just på att vi glömt köpa hem rödvin!

• äntligen på väg

*pust* vi hade visst en flaska kvar!

• Fru Cinderella

ÄPG

Vilken tur!!

Annars kunde du fått några glas vitt av mig

• Hilde

Hejsan flickor. Inget vin till mig idag Slurpade snabbare än jag kunde ana igår. det var ju sött som godis (brukar dock inte gilla sånt) och slant ner i strupen snabbt som sjutton. Snurrigt värre. Ja, ja jag är vansinnigt otränad på vindrickarbiten...

ÄpG små skor till bebbar är inte nödvändigt, men är ändå en väldigt fin och uppskattad present. De är så söta att man smälter och är jättekul att spara på. (Tycker jag)

Maken har kommit på att man tydligen kan streama in TV-Kanaler från utlandet. Innebär alltså att han försöker motivera köp av ännu en dator...
    make: "Tänk vad bra det är med en till älskling. du kommer kunna titta på BBC" jAG:"Jotack, men blir det inte dyrt då?"
    Make: "Näh inte så farligt"

Hmfpfrrr.... känns som om vi haft en sån där diskussion femtioelva gånger tidigare.

• Hilde

hmmm sorry ÄpG var visst fel... menade ju ÄpV

Svar på tråden Äntligen fredag del 8