• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

ApG - det måste bero på hormonerna

Svårmor har redan ringt och hotat att hon ska komma förbi någon helg. Lustigt att vi är upptagna precis varenda helg fram till sommaren.

• Gable

Du är en klok kvinna MC, det var precis den jag menade

Nä nu kallar dammsugaren!

• mammacatta

*suck*
    ctrl och nån bokstav uppdaterar allt. Då försvinner det man skrivit...

Hursomhelst.
    Gable: Jamen visst har man massor att göra VARJE helg? I ditt fall är det Viktiga Saker, sånt som bevarar din mentala hälsa är väl Viktigta Saker?
    Svåris däremot, hennes Viktiga Saker tror jag är mera sånt som ska visa upp hur framgångsrik och stadd i kassa hon är. Tex så är ju Wille rekvisita i hennes charad. Hon tar ju med honom på grejer ibland, men han måste vara Prydlig så hon köper nya strumpor och tröja åt stackarn...
    Mina Viktiga Saker innefattar umgås med familjen, det har jag väldigt lite gehör för hos resten av släkten.

När vi träffas i 08 så ska jag berätta om proffesorn i filosofi och stenarna i burken. Tar jättelång tid att berätta, men den är SÅ bra. Inte haha bra utan ÅHÅ bra.

Anne, är du bra på bråk?
    Jag är särskilt bra på 3/4-delar och 7/8-delar.

• mammacatta

Jag vill inte vara sån, MEN......

• mammacatta

Är det nån fler än jag som noterat?

• mammacatta

*glider härifrån en stund bara för att det ska bli lite mer spänning*

• anne på grönkulla

nä. jag är inte så bra på dem - det måste vara därför de söker upp mig - för att lätt besegra mig! Men jag ger mig inte så lätt!

• mammacatta

Bråkiga saker gör mig glad. Jag ÄLSKAR att mattesicera.
    Heter det så? Att gympa hjärnan med matte?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8