• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

*skickar en bamsekram till Rystall*

Du vet att vi finns här om du vill prata

• Rystall

Nu har jag pratat med pappas fru. Det hade varit jättefint in i det sista. För minder än två veckor sedan fick mormor veta att hon hade långt framskriden cancer. Pappa och hans fru har varit hos henne så mycket som de har kunnat. I dag hade dock "mamma" saker på jobbet som hon inte kunde skippa så pappa hade varit hos Anna ehla tiden. Så snart "mamma" kom dit så hade hon tagit Annas hand och kramat den och blev kramad tillbaka. Sedan hade Annas andning sakta avtagit och hon somnade in strax efteråt. Det var som om hon hade väntat på "mamma".
    Vi tycker alla att det var skönt att det blev så lungt och att det inte drog ut på tiden.

Tack för alla tröstekramar. Ni är som vanligt alldeles UNDERBARA!!! Puss på er!

• Rystall

Jo mormor Anna har haft en långt och fint liv och har haft hälsan och hjärtan i gott skick hela tiden fram tills nu.

• janos

*kramar om Rystall*

Jag vet vad du går igenom. Vad skönt att hon slapp lida och att "mamma" hann hem.

*tänker på dig*

• janos

Nu har jag äntligen läst ikapp.

Grattis Cindy till din första jämna siffra....och vilken fin: 1900!!! Inte illa!

Grattis till eran bröllopsresa. Vilken trevlig överraskning. Hur går det med bröllopsplanerna?

Grattis mc till 2000!

Grattis herr mc, till jobbet och mer kosing i plånkan. Kanske blir det ett eget hus så småningom!

Välkommen i hormon-gänget, Gable ;)

• janos

Maken och jag har haft det bra. Resan ner var hemsk. Jag har vanligtvis inga problem med att flyga, men pga av stark turbulens och hormoner, fick jag springa på toa många gånger. Jag var så hungrig när vi kom fram och då var allt stängt

Vi har varit på buss resor, promenader, solat, ätit gott och bara varit. Under veckan fick jag må bra.

Resan hem var ännu värre än resan ner. Kr*ktes 6-7 gånger på 6 timmar. Jag är så less på det här. NÄÄÄÄÄÄR går det över??? När ska man få behålla maten som vanligt???

• Rystall

Förhoppningsvis snart Janos! Hur långt gången är du nu?

• Rystall

Äntligen på väg!
    Var är du? Har inte sett till dig på jättelänge. Hur har du det? Sänd ett litet pip så att vi vet att du finns kvar.

• mammacatta

Stackars dig Rystall! *kram*
    Är som ni vet superdålig på detta, men jag gör så gott jag kan.

Janos: det går över, rätt vare är en dag så går det över. Om inte nu så om 7 månader . Jag vet att det låter hemskt, men morsan fick inte behålla en frukost på hela tiden. Järnsprutor.*usch*
    Men förhoppningsvis och med statistikens hjälp så går det över den dan du glider in i månad 4.
    *kram*
    Men va roligt du verkar haft det! Är du nå brun nu då? Du var väl försiktig med ansiktet - gravhormonfläckarna sitter kvar en livstid! Jag fick ju en mustasch - jättevackert.

Här är det iallafall vinterkräk.
    Jätteskoj.
    P är på väg hem nu. Jag är ju fortfarande förkyld och orkar inte riktigt med all torka-spya. Jag älskar verkligen min man!
    Direkt när jag sa att wille spyr så sa han att han åker hem. *åh *

Äpv kanske inte mår så bra, hon sa ju det när vi pratade sist.
    Men vi saknar dig!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8