• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • anne på grönkulla

Stackars janos. Men i bästa fall betyder ju det att det går mot bättre tider - de säger ju att de 3 första månaderna är jobbiga och känsliga men att nästa 3 månader känner man sig mer gravid och vacker - typ. Vad säger ni som provat, stämmer det? Sen är det nog jobbigt igen mot slutet, föreställer jag mig...

• anne på grönkulla

Hej janos! Kul att ni hade en bra semester! Men jag vet precis hur illa det är att må illa på flygplan - själv har jag lågt blodtryck och brukar svimma, senast på väg hemma i början på februari...

• janos

Jag längtar till nästa helg, då vi ska fira mammas 60-årsdag. Då tänkte vi ta och berätta för hela familjen om vad som är på gång.

Det är bara min syster, makens syster, ni och mina jobbarkompisar som vet ännu.

Det jag inte ser fram emot är flyg och båt resan

• mammacatta

*vinkar*
    En bra sak m kräksjuka: INGEN SVÅRMOR!!!!!
    :D

• mammacatta

Men SE: 200 dagar kvar bara janos!!!

Än du då gable? Har du gjort sånt på FL?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8