• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

Ang mitt hälsotillstånd, så kan jag tala om att jag har inte kr*kts en enda gång idag....*ler stolt*

• Hilde

Hejsan flickor, kvinnor, medsystrar och fredagisar

Sitter här o filar på min CV... jobbigt värre... mycket jobbigare än jag trodde. Fast den ser faktiskt hyfsad ut.

Nu ska jag bara ta o komma på lite sätt att beskriva mig själv också Någon som vill hjälpa till?

• anne på grönkulla

Hilde, du får gärna maila den om du vill ha feedback IRL (för jag antar att du inte vill att det ska stå att det är fredag varje dag och du älskar r****s* g*umm*st*vl*r? - men det måste vara idag på förmiddan isåfall - sen är jag bortrest 4-5 dar...

• Hilde

Anne jag har mailat nu. Tyvärr blev det i sista sekunden. Den ska mailas iväg imorgon. Jag gissar att de ska ta beslut någon gång nästa vecka, eller veckan därpå. Chefen på stället känner mig, vi har arbetat tillsammans på några projekt det senaste året. Jag gissar att han gärna vill ha något för att kunna motivera att jag ska ha tjänsten också... för han verkade glad och lättad när jag ringde och frågade om han hade något jobb på lut åt mig. Det som är kruxet är att där finns ett gäng med personer som harvar runt på projektarbeten och deltider som ju har förtur till jobben som dyker upp.

• Hilde

oj, jag kanske var lite otydlig... Anne du har mail !
    Det var det jag skulle få sagt...

• anne på grönkulla

Åtminstone på min skärm blippar stavningskontrollen på några ställen - kolla det - det är onödigt, men förmodligen inte avgörande. Är det "egenskaper" och "målsättning" du har mest bekymmer med?

• anne på grönkulla

det finns nåt på nätet också som heter cv-guiden eller nåt - där kanske du kan få mer o bättre tips också...

• äntligen på väg

Hello!

Ska sätta mig och sortera statistik för jobbet nu. Tråååååkigt!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8