• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

Anne på g tackar för inputten !
    Stavningsbitarna är åtgärdade och egenskaper ifyllda

Så brudar HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Lider med er som går med illamående. Ett hett tips är faktiskt att försöka göra allting långsamt och inte jäkta. Annars är ingefärste ok och Postafen. Fast postafen ska undvikas om ni kör bil iofs.

• Gable

Goddag i stugan!

MC - JAAAAAAAAAAAAAA!! Man får hata sin svårmor!!!!!!!!!

Äpv - hoppas hoppas att du kommer!

Jag har för övrigt fått Janos illamående. Tack så mycket

Maken kom in på toan när jag låg och kräktes. Alldeles orolig och frågar "men hur är det med dig älskling". I det läget kvittrar man ICKE tillbaka, utan snarare vrålar "jag är gravid ditt j-vla pucko och det är DITT FEL!!!"

Den som säger att det gulligt att vara gravid LJUGER!!!!!!!!!!!!

• Gable

Usch, jag kan berätta en mardrömshistoria om 2:a handsuthyrning och hyresgäster som inte städar. På flera år. Buuuuuurrrr!!

• mammacatta

Men det blir precis som anne misstänkte MYCKET bättre sen i mån 3-6 typ. Eller från att illamåendet går över till du inte orkar med magens storlek längre. Jag var så stor att jag gick direkt från illamående till supersize... Inge gravidsex där inte. Sugen, OH JA, men totalt oförmögen...

• Gable

Det var sex som satte mig i den här situationen.... Grrrrrrr....

Nejdå, det blir väl bra. Till slut.

• Gable

Förlåt! Grattis Apg till välförtjänta 2100!

• mammacatta

Jag vet inte om jag skulle palla att nån bodde i MITT hem. Morsan har ju hyrt ut till släkten för hon trodde det var "säkert". Men ack vad hon bedrog sig...
    Lortgrisar!

Nu är det alltså en total främling. men jag har en känsla av att det kommer att bli bättre...

• Gable

Har själv bott i andrahand och alltid försökt sköta mig men jag skulle aldrig hyra ut själv. Har varit med om så många som har fått sina lägenheter förstörda av galna andrahandshyresgäster så jag vågar inte.

• janos

Vad trevligt att jag kunde dela med mig till dig Gable. Du kan få ta allt om du vill.

Idag kr*ktes jag fyra gånger innan frukost, så jag lämnade jobbet och åkte hem och sov 2,5 timmar. Jag är så slut och LESSSSSSS!!!

• mammacatta

Jag tar och sätter igån faxen Janos:
    *ingefära: bruuuuum*
    *tevatten: bruuuuum*

*hormonen: bruuuum*

Ifall nån undrar så är min fax gammal och gör ett mycket märkligt brummande ljud när man kör den.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8